کد خبر: ۱۶۷۹۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي اسپانيايي ناپولي از نمايش مردانش مقابل ميلان در ورزشگاه سن‌سيرو ابراز رضايت کرد.
رافائل بنيتس پس از ثبت چهارمين پيروزي متوالي ناپولي در فصل جديد سري A که با شکست 2 بر يک ميلان در ورزشگاه سن‌سيرو رقم خورد، اظهار داشت: ما در کنار هم و در قالب يک تيم کار کرديم و اين موضوع اهميت فراواني داشت چون در يک کار گروهي خوب است که بازيکنان طراز اول فرصت درخشش پيدا مي‌کنند.

به گزارش تسنيم،بنيتس که با شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا گفت‌وگو مي‌کرد، افزود: من شيوه بازي تيمم را دوست دارم. الان مي‌توانم بگويم که ناپولي با 73 درصد از کل توانش بازي مي‌کند اما با اعمال يک سري تغييرات جزئي مي‌توانيم از اين هم بهتر شويم و کارمان را براي پيروزي آسان‌تر کنيم.

در جريان جدال روسونري و ناپولي، په‌په رينا دروازه‌بان تيم ميهمان توانست به اولين دروازه‌باني تبديل شود که در جريان يک بازي رسمي پنالتي ماريو بالوتلي را مهار مي‌کند. بنيتس در تمجيد از سنگربان اسپانيايي تيمش تصريح کرد: ما در کنار هم سال‌هاست که در مهار ضربات پنالتي سابقه خوبي ثبت کرده‌ايم. کار مربي دروازه‌بانان ما عالي است چون او همان کسي بود که يرزي دودک، دروازه‌‌بان ليورپول در فينال ليگ قهرمانان سال 2005 در استانبول را آموزش داد. (دودک در آن بازي با مهار پنالتي ميلاني‌ها موجب قهرماني ليورپول شد). در آن بازي دودک مسير 4 ضربه از 5 پنالتي ميلاني‌ها را درست تشخيص داد.

بنيتس درباره عملکرد ميلان هم خاطرنشان کرد: ميلان بازي خوبي انجام داد مخصوصا هنگامي که بالوتلي بين خط مياني و دفاع ما صاحب توپ مي‌شد که در آن وضعيت کار ما بسيار سخت‌تر مي‌شد. ما بايد يک سري تغييرات در نحوه بازي‌‌مان ايجاد کنيم و به همين دليل لازم است برخي چيزها را ارتقا دهيم. با اين حال شکست دادن ميلان در خانه‌اش براي هر مربي ديگري هم خوشايند است. مهم اين است که ما توانستيم شخصيت تيم خود و انگيزه‌مان براي جنگيدن تا پايان بازي را نشان دهيم. اين بهترين عملکرد ما در اين فصل نبوده اما کسب پنجمين پيروزي متوالي فصل در اين ورزشگاه کار تحسين‌برانگيزي بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها