کد خبر: ۱۶۷۹۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال آرسنال پس از برتري شاگردانش مقابل استوک‌سيتي هافبک آلماني توپچي‌ها ستايش کرد.
تيم فوتبال آرسنال عصر روز گذشته (يکشنبه) در ورزشگاه امارات برابر استوک‌سيتي با نتيجه 3 بر يک به برتري دست يافت. مسعوت اوزيل در اين بازي روي هر 3 گل توپچي‌ها تاثيرگذار بود و پاس گل‌هاي مرته‌ساکر و باکاري سانيا را اين هافبک آلماني داد. آرسنال در اين بازي با گل‌هاي آرون رمزي (دقيقه 5)، پر مرته‌ساکر (دقيقه 36) و باکاري سانيا (دقيقه 72) به 3 امتياز بازي رسيد و به صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر صعود کرد.

به گزارش تسنيم،ونگر پس از اتمام اين بازي با تمجيد از هافبک 24 ساله تيمش گفت: وقتي به تعداد پاس‌هاي اوزيل در بازي نگاه کنيم مي‌توان متوجه شد که پاس‌هاي او تصادفي نيست و طبيعت بازي‌اش همين است. به نظرم مسعوت کاملا با تيم هماهنگ شده و حتي مي‌تواند بيشتر از اين‌ها خود را با بازيکنان ديگر وفق دهد. او در اين بازي نشان داد بازيکن فوق‌العاده‌اي است. اوزيل در اين بازي در زمين خوب حرکت کرد و وقتي روي بازي‌اش تمرکز مي‌کرد عالي بود.

وي افزود: نيمه نخست بازي روان بود و ما بر استوک برتري داشتيم ولي در نيمه دوم از نظر بدني تحليل رفتيم و کيفيت تاکتيکي خود را از دست داديم. با اينکه نيمه دوم آن طور که انتظار داشتيم نبوديم ولي نشان داديم وقتي تحت فشار باشيم تيمي سخت‌کوش و جنگنده نشان مي‌دهيم. از زدن 3 گل به استوک خيلي خوشحال شدم چون کار ساده‌اي نبود.

سرمربي 63 ساله توپچي‌ها در خصوص تئو والکات مصدوم هم اظهار داشت: تئو از ناحيه عضلات شکمي دچار مشکل شده است و به طور دقيق نمي‌دانيم مشکلش چيست. والکات در بازي با مارسي در ليگ قهرمانان اروپا هم دچار اين مشکل بود و در آن بازي اين مسئله تشديد شد. در مورد او اوضاع کمي پيچيده شده است. اميدوارم مشکل خاصي نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها