کد خبر: ۱۶۷۹۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي زير 17 سال گفت: اگر تلاش‌هاي مهدوي‌کيا نبود برگزاري اين اردو در آلمان ميسر نمي‌شد.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي در خصوص اردوي تيم ملي گفت: از اينکه فرصتي فراهم شد تا در فاصله کمتر از يک ماه به اردويي در آلمان بياييم بسيار خوشحالم. شايد اگر تلاش هاي مهدي مهدوي کيا نبود بازي با تيم هاي بزرگي چون دورتموند و شالکه ميسر نمي شد.

وي افزود: ما براي مدلسازي بازي مقابل اتريش و حتي کانادا به اين اردو احتياج داشتيم چون سبک بازي تيم هاي آلماني به اتريش مي خورد و با توجه به اينکه فوتبالي که کانادا بازي مي کند شبيه به فوتبال اروپاست، اين کمپ از چندين جهت براي ما مهم است.

دوستي ادامه داد: در اين کمپ ما برنامه فشرده اي طراحي کرده ايم که شامل 5 بازي دوستانه در بازي هاي دو روزه و 8 جلسه تمريني دو ساعته است. ضمن اينکه جلسات آناليز و فني هم داريم که 4 جلسه فني و بازبيني بازيهاي تيم هاي کانادا، اتريش و آرژانتين است که فيلمهايشان خوشبختانه به دست ما رسيده است.

سرمربي تيم ملي نوجوانان زير 17 سال در ادامه گفت: بازي با تيم پادربورن امروز انجام مي شود. اين تيم ليگ دويي جوانان آلمان به اين جهت براي بازي امروز انتخاب شده که بازيکنان ما هنوز خسته سفر به آلمان هستند. ما تمام بامداد بکشنبه تا صبح را نخوابيديم و در فرودگاه بوديم. زماني هم که وارد دوسلدورف شديم يک مسير دو ساعته و نيم را تا ويلينگن طي کرديم. براي بازيکنان هم ديروز تمرين سبکي گذاشتيم که بدنهايشان آماده باشد. تمريني که خيلي شاداب بود و مهدي مهدوي کيا هم پا به پاي بازيکنان با آنها تمرين کرد و حتي بخشي از تمرينات تاکتيکي را با بازيکنان مرور کرد.به همين دليل امروز اين حريف را انتخاب کرده ايم که بازي با آنها فشار زيادي را به بازيکنان نياورد هر چند که تيم هاي آلماني همه خوب هستند.

دوستي تاکيد کرد:اما بازي با تيم هاي جوانان باشگاه‌هاي بيله فيلد، دورتموند، فورتنا دوسلدورف و شالکه که تيم هاي حاضر در بوندسليگاي يک ليگ جوانان هستند بسيار خوب است و بازي با دورتموند و شالکه محک بسيار خوبي خواهد بود. خوشبختانه با تلاش کادر پزشکي تيم ملي زير17 سال مصدومي ندارد و همه بازيکنان سرحال هستند.

دوستي در پايان گفت: همه چيز در اين اردوي طولاني آماده شده تا بازيکنان تيم ملي براي حضوري قدرتمند در جام جهاني زير17 سال 2013 امارات آماده شوند و خودشان را ثابت کنند. همانطور که قبلا هم گفته بودم ما بهترين ها را به جام جهاني امارات خواهيم برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها