کد خبر: ۱۶۸۳۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
مهاجم فرانسوي رئال مادريد ابراز کرد که بيشتر از همه ناراحت است که در بازي مقابل ختافه گل نزده است.
کريم بنزما زمين سانتياگو برنابئو را با سرافکندگي ترک کرد و نه به خاطر سوت‌هاي جمعيت حاضر و نه به خاطر صحبت‌هاي دلجويانه هم‌تيمي‌ها و دوستانش که به او گفتند: «بازي خوبي به نمايش گذاشتي»؛ پاسخ او هميشه همين بود:‌ نه من بايد گل مي‌زدم.

اين موضوع اصلي براي بنزما است. او نمي‌گذارد سوت‌ها او را از پا دربياورد؛ بنزما خودش را براي فشارها آماده کرده است اما به عنوان يک مهاجم مي‌داند که بايد با موفقيت برخي از فرصت‌هاي مسلمي را که در اختيارش قرار مي‌ گيرد به گل تبديل کند. وي با بيان مختصر اين حرف به يکي از هم‌تيمي‌هايش گفت: مي‌فهمم چرا هواداران عصباني هستند اما من بيشتر از همه ناراحتم که گل نزدم.

وي در چند دقيقه اول از سوت‌هاي تماشاگران تعجب کرد، زيرا زماني سوت‌ها به صدا درآمد که او بيشترين فشار را روي حريف گذاشته بود. به بازيکنان گفته شده بود که با فشار بيشتري روي حريف بازي کنند و تمرکز بيشتري روي بازي داشته باشند زيرا توانايي آن را دارند و اين همان کاري بود که بنزما به محض اينکه توپ به جريان مي‌افتاد، انجام داد؛ به همين دليل بود که ابتدا از شنيدن سوت‌ها متعجب شد و اين رفتار را ناعادلانه مي‌دانست. به هر حال او مي‌داند که هواداران هر طور بخواهند به خودشان حق مي‌دهند.

شماره 9 رئال مادريد به شدت قدردان هم‌تيمي‌ها و بخشي از هواداران است که به حمايت از او پرداختند و هنگام خروج از زمين او را تشويق کردند. زيدان و آنچلوتي هنگام بازگشت به نيمکت به تشويق وي پرداختند. رونالدو نازاريو نيز در اين باره اظهار داشت: کريم کارش را خوب انجام داد. او در کنار کريستيانو بازي مي‌کند که هميشه در مرکز توجه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها