أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۹۴۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
تیم فوتبال رئال در دربی مادرید شکست خورد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ در ادامه دیدارهای هفته هفتم لالیگا اسپانیا شنبه شب، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 1 بر صفر به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید.

 

تک گل این دیدار را دیگو کاستا در دقیقه 11 به ثمر رساند.

 

راه راه پوشان اتلتیکو با شکست رئال در دربی مادرید به هفتمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا دست یافتند تا با 21 امتیاز همسایه بارسلونا در صدر جدول شوند. رئال هم با همان 16 امتیاز در رده سوم ماند.

 

بارسا نیز دیشب به مصاف آلمریا رفته بود که با 2 گل میزبان خود را شکست داد.

 

در دیگر بازی مهم دیشب در فوتبال اروپا آرسنال با نتیجه 2  بر 1 سوانسی را شکست داد و به سقف جدول چسبید و آث میلان نیز با تک گل دقیقه 46 روبینیو سمپدوریا را در سن سیرو پشت سر گذاشت. این در حالی است که ناپولی در ادامه روند پیروزی هایش با 2 گل میزبان خود جنوا را شکست داد تا صدرنشینی خود را تثبیت کند.

 

برای مشاهده نتایج کامل بازی های دیشب در فوتبال اروپا اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده جدول لیگ های اروپایی اینجا را کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها