کد خبر: ۱۶۹۹۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
آرمان شهدادنژاد دروازبان اول جوان مس کرمان پس از بازي با گسترش فولاد از سوي برخي از تماشاگرنماها حرفهايي را شنيد که او را ناراحت کرد.
آرمان شهدادنژاد دروازبان اول جوان مس کرمان پس از بازي با گسترش فولاد از سوي برخي از تماشاگرنماها حرفهايي را شنيد که او را ناراحت کرد.در همين رابطه شهدادنژاد به سايت گل گفت:در ابتداي فصل از سه تيم ليگ برتري پيشنهادات خوبي داشتم که يکي از آنها دو برابر مبلغ مس را به من مي داد اما من به خاطر مردم شهرم و تيم خودم ماندم تا هرچند کوچک اما به تيم کمک کنم اما همه اينها باعث شد که عده اي که به دنبال منافع شخصي خودشان هستند به من فحش بدهند . من ازهمه انها تشکر مي کنم و مي گويم مرسي...

وي در ادامه گفت:البته من مي دانم درد انهايي که اين کار را کردند چه بود.آنها چندين بار از من تقاضاي شيريني دادن و از اين حرفها داشته اند که من اين کار را نکردم.

من به آنها شيريني نمي دهم که گردنشان کلفت شود من اين شيريني را به خانه سالمندان مي دهم تا به دردي برسد.

شهدادنژاد که خيلي ناراحت بود در پايان گفت:من واقعاً نمي دانم آقاي شهبازي هدفش چه بوده و با اين تيم چه کرده،مي خواهم بدانم به چه قيمت تيم مس را به اين روز انداخته و نابود کرده است.مردم کرمان تفريحي جز اين تيم ندارند و ورزش و فوتبال بزرگترين سرگرمي انهاست.من به عنوان عضو کوچک اين مجموعه تا آخرين لحظه براي تيمم ومردم شهرم مي جنگم چرا که به هواداران واقعي مس مديون هستم و دست همه انها را به گرمي کمي فشارم اگر اين حرفها را مجبور شدم بزنم فقط براي اين بود که انها بدانند چه خبر است.

به هر حال من ايمان دارم که با وجود مديريت قوي و کار آمدي مثل آقاي ايرانمنش و حضور مربي بزرگ و با تجربه اي مثل پرويز مظلومي که همه توانايي هاي او را مي شناسند و هز همه مهمتر کمک خدا و هوادارن مس اين تيم به جايگاه واقعي اش مي رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها