کد خبر: ۱۷۰۱۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
منابع نظامی سوری از هلاکت تعدادی از تروریست ها در درگیری های درون گروهی در دیرالزور و حومه دمشق و عملیات ارتش در مناطق مختلف حلب و حمص خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق مختلف حمص شامل مرمریتا، کفرنان،الوعر، القرابیص، جوره الشیاح،الغاصبیه، الخالدیه،العامریه و الدنانیر تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد.

سانا گزارش داد: ارتش سوریه در مناطق مختلف حلب نیز ادوات متعلق به تروریست ها را منهدم کرد و بسیاری از آنها را به هلاکت رساند.

این منابع بیان کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در دیرالزور ده ها نفر از تروریست ها را به هلاکت رساند و تعدادی دیگر را زخمی کرد.

منابع سوری اعلام کردند: در نزدیکی منطقه ذیبان در حومه دیرالزور درگیری میان گروه های تروریستی سبب هلاکت تعدادی از آنها ،آتش گرفتن یک تانکر سوخت و حدود 300 کپسول گاز به سرقت رفته شد.

سانا گزارش داد: در شهر المعضمیه در حومه دمشق در اثر انفجار خودروی که تروریست ها در حال بمب گذاری آن بودند تعدادی از این تروریست ها به هلاکت رسیدند.

در حومه دمشق ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست ها از جمله مهند العبد،علاء الاجوه، مهند کعکه،طارق الجوسانی،احمد الحسین،‌زیاد جاس، بسام برهان، رامی کساب را به هلاکت رساند.

منابع نظامی سوری از کشته شدن تعدادی از تروریست ها در درگیری های داخلی در شهر داریا در حومه دمشق از جمله نضال العبار و محمد حجازی خبر داد.
در الناصریه در حومه دمشق نیز تعدادی از تروریست های وابسته به جبهه النصره در عملیات ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها