کد خبر: ۱۷۰۴۳۳
زمان انتشار: ۰۷:۱۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از متلاشی شدن باند سارقین مسلح جاده کازرون که با پوشيدن لباس نيروي انتظامي اقدام به سرقت مسلحانه مي‌کردند، خبر داد.
سرهنگ مسعود حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سارقین مسلح چند روز پیش در جاده کازرون به شیراز با یک دستگاه خودرو، تابلو ایست، اسلحه کلاش و لباس نیروی انتظامی یک دستگاه تریلی را متوقف کرده و پس از بستن دست و پای راننده، خودرو را به محلی دیگر منتقل کردند.

وی تصریح کرد: سارقین پس از سرقت 14 دستگاه کولر گازی ازتریلی متواری شدند که ما پس از اطلاع  تیم های اطلاعاتی و عملیاتی خود را به منطقه اعزام کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تاکید کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقین شدیم و پس از انجام کارهای سریع عملیاتی دو نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حیدری افزود: از این گروه دوقبضه کلاش و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سرقت به عنف در شیراز، گفت: در پی اطلاعات به دست آمده گروهی با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به زورگیری از نوجوانان و جوانان می کردند که پس از اطلاع مراحل اطلاعات و شناسایی انجام گردید و موفق به دستگیری سارقین شدیم.

سرهنگ حیدری افزود: دو نفر سارق اصلی و سه نفر مال خر دستگیر شدند و از آنها به غیر از اموال، آلات جرم و یک قبضه کلت بادی نیز کشف شد.

وی ادامه داد: این باند تاکنون به انجام 30 سرقت اعتراف کردند و ما نیز 21 نفر از مالباختگان را شناسایی کردیم.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها