کد خبر: ۱۷۱۰۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۲ مهر ۱۳۹۲
رضا میرکریمی معتقد است: بازگشایی خانه سینما پیروزی صبر، متانت و عقل در مقابل کینه،‌تظاهر و نفاق بود.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، کارگردان «یک حبه قند» درباره روند بازگشایی خانه سینما با بیان این مطلب ادامه داد: به عنوان یک عضو جامعه سینمایی کشور، احساس وظیفه می‌کنم ابتدا از هیات مدیر‌ه خدموم و مدیرعامل مظلوم خانه سینما به خاطر پایمردی و عدم انحراف از مسیر قانون، انصاف و اخلاق سپاسگزاری کنم.
 
او در عین حال مطرح کرد: همچنین باید از مقام محترم وزارت و دوست دانشمندم جناب آقای ایوبی به خاطر پرهیز از سیاست‌زدگی و حرکت در مسیر اعتدال قدردانی نمایم.
 
میرکریمی درباره اینکه آیا پذیرفته است در شورای پروانه نمایش حضور داشته باشد به ایسنا گفت: درباره‌ی عضویتم در شورای پروانه نمایش به محض طرح موضوع، کمی غافلگیر شدم. در این زمینه تماسی با دکتر ایوبی داشتم و ضمن تشکر از حُسن نظر و اعتماد ایشان و جناب وزیر با توجه به حضور سه کارگردان در میان اعضاء این شورای محترم و ضرورت حضور یک تهیه کننده در ترکیب آن، آمادگی خود را جهت کناره گیری به نفع اصلاح این موضوع اعلام داشتم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت. اعتقاد دارم که با آرایش چهره‌های متین، کارشناس و خوشنام و با در نظر گرفتن اصل شفافیت که جزو سیاست‌های راهبردی ریاست جدید سازمان سینمایی و همکاراشان می‌باشد، شاهد دوره‌ای سرشار از اعتماد متقابل و همکاری صادقانه بین هنرمندان و مدیران خواهیم بود.
 
به گزارش ایسنا، رضا میرکریمی که این روزها مشغول فیلمبرداری جدیدترین ساخته‌ی سینمایی‌اش به نام «امروز» است تاکنون 75 درصد فیلمبرداری را به سرانجام رسانده است. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی و... به ایفای نقش می‌پردازند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها