کد خبر: ۱۷۱۶۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
با وجود شکست سنگين خانگي برابر رم، سرمربي اينتر مدعي شد تيمش چيزي از حريف پايتخت‌نشين خود کم نداشت.
والتر ماتزاري پس از شکست 3 بر صفر اينتر مقابل رم در ورزشگاه جوزپه‌مه‌‌آتزا به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: همان‌طور که مي‌دانيد براي من عملکرد از نتيجه اهميت بيشتري دارد. فوتبال بر پايه حوادث است که برخي از آنها ممکن است عليه شما باشند. از زماني که به اينتر آمده‌ام برنامه‌ام اين بوده که باعث پيشرفت اين تيم شوم، اعتماد به نفس بازيکنانش را افزايش دهم و فکر مي‌کنم که در اين کار هم موفق بوده‌ايم. در مجموع بايد بگويم که اينتر در اين بازي از حيث عملکرد ضعيف‌تر از رم نبود. تيم ما خوب کار کرد اما رم بازيکنان با استعداد و فوق‌العاده‌اي مانند فرانچسکو توتي دارد که هر لحظه‌ مي‌توانند سرنوشت بازي را تغيير دهند.

به گزارش تسنيم، ماتزاري افزود: برخلاف آنچه که نتيجه بازي نشان مي‌دهد، اينتر نسبت به ديدار قبلي برابر فيورنتينا که 2 بر يک پيروز شد بازي بهتري انجام داد. در نيمه دوم ما بارها دروازه رم را تهديد کرديم اما توپ هرگز وارد دروازه نشد و اين باعث شد من به اين نتيجه برسم که ما در اين بازي هرگز گل نخواهيم زد.

در صحنه پنالتي که داور بازي به سود رم اعلام کرد تا فرانچسکو توتي آن را به گل دوم جالوروسي تبديل کند، حرف و حديث‌هايي وجود داشت چرا که مشخص نبود خطايي که روي ژروينيو صورت گرفت داخل محوطه جريمه بود يا خارج از آن.

ماتزاري در اين خصوص تصريح کرد: فوتبال همين است. رم در 3، 2 ضد حمله ابتداي بازي به ما ضربه زد، البته داور هم با اشتباهش تاثيرگذار بود. اينتر بيشتر از رم صاحب توپ بود هرچند اين فقط يک رقم است و ارزشي ندارد چون ما 3 بر صفر باخته‌ايم. ما توپ را بيشتر در اختيار داشتيم، بيشتر پاسکاري کرديم، بيشتر شوت زديم اما خبري از گل نبود. اگر بازيکنان ما به همين روند ادامه دهند، احتمال اينکه بازي‌هاي بعدي خود را ببرند از اينکه دوباره به سرنوشت اين بازي دچار شوند، بيشتر است. از اين اتفاقات در فوتبال رخ مي‌دهد.

سرمربي فصل گذشته ناپولي همچنين خاطر نشان کرد: رم استحقاق تحسين و تمجيد فراواني را دارد چرا که آنها حتي زماني که 3 بر صفر جلو بودند هم طوري دفاع مي‌کردند که انگار نتيجه مساوي است. بازيکنان اين تيم سخت تلاش کردند و تعجبي ندارد که اين تيم قوي‌ترين خط دفاع ليگ را در اين فصل دارد.

ماتزاري در ديدار برابر رم، مائورو ايکاردي، متئو کواچيچ و ديه‌گو ميليتو را در نيمه دوم به ميدان فرستاد. وي در اين‌باره عنوان کرد: وقتي با 3 گل عقب افتاديم ديدم که بازيکنان‌مان مايوس شده‌اند و من مي‌خواستم کاري کنم که آنها فکر کنند هنوز مي‌توانند نتيجه را به سود خود تغيير دهند. به همين خاطر تصميم گرفتم يک سري تغييرات تاکتيکي انجام دهم و بازيکنان ديگري را به ميدان بفرستم. اينتر به تعادل نياز دارد. ما خوب بازي کرديم اما رم مقابل ما يک ديوار انساني کشيده بود که نمي‌شد از آن عبور کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها