کد خبر: ۱۷۱۶۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سرمربي شيليايي منچسترسيتي تاکيد کرد در پيروزي خانگي شاگردانش مقابل اورتون تصميم داور تاثير چنداني نداشته است.
منچسترسيتي شب گذشته (شنبه) در هفتمين بازي اين فصل خود در ليگ برتر انگليس در شرايطي توانست آبي‌پوشان مرسي‌سايد را شکست دهد که گل سوم آنها از روي يک پنالتي مشکوک به ثمر رسيد که حاصل خطاي سيموس کولمون، مدافع اورتون در محوطه جريمه اين تيم بر روي پابلو زابالتا، بازيکن سيتي بود. اين پنالتي در شرايطي به سيتي تقديم شد که در پايان نيمه اول درست مشابه اين اتفاق براي اورتون رخ داد زماني که روملو لوکاکو، بازيکن اورتون توسط ماتيا ناستاسيچ، مدافع سيتي و در محوطه جريمه اين تيم نقش بر زمين شد اما داور آن را خطا تشخيص نداد.

به گزارش تسنيم،همين مسئاله سبب شد تا خبرنگاران در پايان بازي از مانوئل پيگيري در خصوص نقش داور در رقم خورد چهارمين پيروزي تيمش در فصل جاري ليگ برتر سوالاتي بپرسند. پيگيريني که با اين پيروزي توانست از فشار انتقادات به خاطر شکست 3 بر يک خانگي مقابل بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا و پيش از آن باخت 3 بر 2 در خانه استون ويلا بکاهد، در پايان بازي گفت: ما واقعا به اين برد نياز داشتيم چون در ابتداي بازي ما 5 امتياز عقب‌تر از آرسنال بوديم و اهميت فراواني داشت که به پيروزي‌هاي خانگي خود در ليگ ادامه دهيم. به تساوي کشاندن بازي بلافاصله پس از خوردن گل بسيار مهم بود اما مهم‌تر از آن شخصيت تيم در بازي مقابل اورتون، تنها تيم بدون شکست اين فصل ليگ بود. بعد از شکست روز چهارشنبه، برايم خيلي اهميت داشت ببينيم بازيکنانم چگونه واکنش نشان مي‌دهند.

پيگريني درباره پنالتي که روبرتو مارتينس، مربي اورتون آن را يک فاجعه فوتبالي توصيف کرد نيز گفت:من هرگز درباره داوران حريف نمي‌زنم اما کاملا مطمئنم که تفاوت ميان منچسترسيتي و اورتون در اين بازي به اندازه پنالتي که داور اعلام کرد نبود. من هنوز صحنه پنالتي را نديده‌ام اما اين پنالتي نبود که تفاوت ميان دو تيم را نشان مي‌داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها