کد خبر: ۱۷۱۶۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
قرمز و سفيدپوشان پايتخت اسپانيا با کسب يک پيروزي خانگي، به رقابت‌ شانه به شانه خود با بارسلونا براي تصاحب صدر جدول رده‌بندي ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا ادامه داد.
در ادامه بازي‌هاي هفته هشتم از ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا موسوم به لاليگا، عصر امروز تيم اتلتيکو مادريد در خانه خود ورزشگاه ويسنته کالدرون ميزبان سلتاويگو بود و موفق شد اين تيم را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد.

در اين بازي که هشتمين پيروزي متوالي روخي بلانکو را در اين فصل از رقابت‌هاي لاليگا ثبت کرد، ديه‌گو کاستا، هر دو گل تيم تحت هدايت ديه‌گو سيمئونه را در دقايق 43 و 61 به ثمر رساند تا پنالتي را که در دقيقه 26 بازي از دست داده بود جبران کند. در سمت مقابل هم سانتي مينا تک گل سلتاويگو را در دقيقه 71 زد.

اتلتيکو با اين پيروزي 24 امتيازي شد تا همچون هفته‌هاي گذشته با بارسلونا هم امتياز شود و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر با اين تيم در رده دوم قرار بگيرد.

در ادامه بازي‌هاي هفته هشتم لاليگا، امروز 3 ديدار ديگر برگزار مي‌شود که در آنها، سويا ميزبان آلمريا است، بتيس به خانه ختافه مي‌رود و اتلتيک بيلبائو پذيراي والنسيا است. در جدول رده‌بندي لاليگا پس از بارسلونا و اتلتيکومادريد، رئال مادريد با 19 امتياز در رده سوم قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها