کد خبر: ۱۷۱۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
حامدزمانی:
حامد زمانی که آلبوم «حضرت ماه» را در دست انتشار دارد گفت: هیچ چیزی در دولت جدید عوض نشده و بچه‌حزب‌اللهی‌ها همان‌ها هستند. گفتمان انقلاب هم همچنان پابرجاست. آرمان‌ها هم با جنگ و مذاکره و مرگ از بین نمی‌رود.

حامد زمانی خواننده جوان کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موسیقی فارس از فعالیت‌های اخیرش خبر داد و گفت: اولویت اصلی من در حال حاضر آلبوم حضرت ماه است که به تهیه کنندگی بشیر بی آزار در مراحل نهایی خود به سر می برد و به علت اینکه زمان پخش این آلبوم با ماه محرم الحرام و صفر تلاقی داشت طبیعتا تصمیم گرفتیم که آلبوم را بعد از این دو ماه روانه بازار کنیم.

 

* انتشار آلبوم «حضرت ماه» بعد از محرم و صفر

 

وی درباره فضای آلبوم حضرت ماه عنوان کرد: الان مخاطب من از این می‌ترسد که نکند حامد زمانی در این آلبوم از مواضع قبلی خودش فاصله بگیرد و ژانرش را عوض کند، این اتفاق طبیعتا نمی افتد. اگر من از فضای عاشقانه در آلبومم استفاده کردم عاشقانه‌ای است که در راستای حرف های قبلی من است، عاشقانه ای که محکم باشد و حرف برای گفتن داشته باشد و طبیعتا عشقی که فانی و مبتذل نباشد.

زمانی افزود: مابقی قطعه‌های آلبوم نیز در ژانر قبلی است که بازخوانی و بازسازی شده ولی 80 درصد آلبوم  جدید است .این آلبوم شامل 14 قطعه است که امیر جمال فرد، سیاوش صدری، محمدرضا چراغعلی به عنوان تنظیم کننده و نیز حامد عسگری، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و  فاضل نظری به عنوان ترانه سرا در آلبوم «حضرت ماه» با من همکاری کرده‌اند.

وی تاکید کرد:می‌خواهم با وسواس فراوان آلبومی ارائه دهم که از لحاظ فرم هم جدید و نو باشد.

خواننده جوان کشورمان بیان کرد:این درحالی است که ما در حال گسترش فضای موسسه افق‌نو هستیم و هرروز با خواننده‌هایی که هنوز اسم و رسمی ندارند و کاری انجام نداده اند کار می‌کنیم و آموزرششان می‌دهیم.ما می‌خواهیم این شبکه را گسترده تر کنیم یعنی به جای اینکه یک حامد زمانی وجود داشته باشد ده‌ها حامد زمانی روی کار بیایند.

* بچه حزب اللهی‌ها هنوز هستند

وی در خصوص شرایط فعلی موسیقی کشور و توقع مخاطبان از حامد زمانی گفت: هیچ چیزی در دولت جدید عوض نشده و بچه حزب اللهی‌ها همان‌ها هستند و مسئولیت‌ها سر جایشان است و به لحاظ گفتمانی‌هم چیزی عوض نشده و گفتمان انقلاب همچنان پابرجاست .هیچ اتفاقی نیافتاده و آرمان ها هنوز همان آرمان ها هستند، آرمان هم با جنگ و مذاره و مرگ از بین نمیرود،اگر قرار بود با مرگ از بین برود پس از 1400 سال و شهادت امام حسین آرمان های ابی عبدالله هم از بین می‌رفت برای همین یک بعد مسئولیت من آلبوم من است.

* حامد زمانی در نقد وهابیت می‌خواند

حامد زمانی در ادامه از قطعه جدیدش در نقد وهابیت خبر داد و گفت: با توجه به اتفاق‌هایی که اخیرا اتفاق افتاد با آقای دلاوری جلسه گذاشتیم و ایشان گفتند که این کار باید با کارهای دیگر از نظر فرم تفاوت داشته باشد و کمی شبیه سرود باشد ولی از نظر محتوا همان فضای قبلی را دارد.

زمانی افزود: خیلی خیلی وقت پیش که این خطر احساس شد این فکر به ذهنم آمد که یک کار در نقد وهابیت بسازم تا اینکه این تفکر شکل گرفت و تکلیفمان با خودمان روشن شد واین کار تا دو هفته آینده پخش خواهد شد.

* رونمایی از قطعه «عشق پاک» همزمان با ساگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ع)

وی از رونمایی آهنگ جدیدش به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)‌ در 15 مهرماه خبرداد و گفت: نام این قطعه «عشق پاک» است که امید رهبران به عنوان تنظیم کننده و مهدی زنگنه به عنوان ترانه سرا در این قطعه همکاری داشته اند و یک کار هم درباره حملات شیمیایی در دست ساخت دارم که نام آن «شیمیایی» است و امید رهبران و حامد عسگری نیز در ساخت قطعه با من همکاری کرده اند.

حامد زمانی از تیتراژ سریال «کرکره» که قرار است به کارگردانی محمد صراف از شبکه سوم روی آنتن برود خبر داد و گفت: این کار خیلی فضای متفاوتی دارد و قطعا متفاوت ترین کار حامد زمانی است که تنظیم آن را امید رهبران بر عهده دارد.

وی در پایان اظهار داشت: ما ایام هفته دفاع مقدس را سپری کردیم و ایام دهه فجر را در پیش رو داریم و این ایام ایامی است که بشتر بوی شهدا را می‌دهد. بیاییم واقعا از این فضا استفاده کنیم و همه خواننده ها در این زمینه فعالیت کنیم و به نام دفاع مقدس کنسرت عاشقانه برگزار نکنیم. در هفته دفاع مقدس کنسرت های زیادی برگزار شد که دیده می شد خواننده با ارکستر به روی صحنه می‌رود و شروع به خواندن عاشقانه می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها