کد خبر: ۱۷۲۳۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
اسطوره فوتبال پرتغال معتقد است رکوردهايي که او در دوران بازيگري‌اش برجاي گذاشته از رکوردهايي که برترين بازيکن حال حاضر کشورش ثبت کرده بهتر هستند.
اوزه بيو در خصوص مقايسه‌هايي که ميان عملکرد وي و کريستيانو رونالدو در تيم ملي پرتغال مي‌شود، آماري که خود بر جاي گذاشت را بهتر از آماري دانست که هموطن 28 ساله‌اش ثبت کرده است.

به گزارش تسنيم،رونالدو، چندي پيش در بازي تيم ملي پرتغال برابر ايرلند شمالي در مرحله انتخابي جام جهاني 2014، اولين هت تريک ملي خود را ثبت کرد تا با افزايش شمار گل‌هاي ملي خود به 43 گل، رکورد 41 گله اوزه بيو را بشکند و به رده دوم برترين گلزنان تاريخ تيم ملي پرتغال صعود کند.

اين اتفاق سبب شد مقايسه‌هايي که پيش از اين ميان رونالدو و اوزه بيو صورت مي‌گرفت افزايش پيدا کند. در اين بين برخي مانند لوئيز فيگو، ستاره پيشين تيم ملي پرتغال رئال مادريد اوزه بيو را بزرگ‌تر از رونالدو دانستند.

اوزه بيو اسطوره 71 فوتبال پرتغال ضمن ابراز تاسف از مقايسه شدن با رونالدو ، تاکيد کرد با توجه به سرسخت‌تر بودن رقبايي که او در پيراهن تيم ملي پرتغال برابر‌شان ايستاده، آمار ثبت شده توسط وي با ارزش‌تر از رکوردي است که رونالدو به ثبت رسانده است.

اوزه بيو به شبکه RTP گفت: اين مقايسه‌ها مرا ناراحت مي‌کند چون شما اصلا نمي‌توانيد مرا با رونالدو مقايسه کنيد. اين کار يک اشتباه است. من نزديک 60 بازي انجام دادم تا 41 گل‌ ملي‌ام را به ثمر برسانم. حالا بعد گذشت چند سال، يک نفر ديگر همان تعداد گل را به ثمر رسانده اما مسلم است که اين کار امروزه راحت‌تر صورت مي‌گيرد چرا که بازي برابر برخي حريفان آسان‌تر است. من در طول حرفه‌ام هرگز برابر ليختن اشتاين يا آذربايجان بازي نکردم.

کريستيانو رونالدو در حال حاضر در اردوي تيم ملي پرتغال به سر مي‌برد و مشغول آماده‌ کردن خود براي 2 ديدار حساس و سرنوشت ساز در مرحله انتخابي جام جهاني برابر تيم‌هاي رژيم اشغالگر قدس و لوکزامبورگ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها