کد خبر: ۱۷۲۵۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
دانيال داوري مي‌گويد از رقابت با ساير دروازه‌بان تيم ملي هراسي ندارد. او گفت کاري مي کند که مردم و تيم ملي به او افتخار کنند.

دروازه‌بان جديد تيم ملي ايران پس از ورود به تهران در گفت‌وگو با ايسنا، از حضورش در ايران و تيم ملي و همچنين نخستين پيروزي اينتراخت براونشوايگ در بوندسليگاي يک گفت.

آقاي داوري! سرانجام شما پس از مدت‌ها به ايران آمديد. از حس و حال‌تان بگوييد.

 

- واقعا خوشحالم که پس از سال‌هاي زياد به ايران آمدم. من از حضور در تيم ملي ايران آرزوهاي بزرگي دارم و تلاش مي‌کنم تا با بازي‌هاي خوبم کاري کنم تا مردم و تيم ملي به من افتخار کنند.

روزهاي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايد. پس از برد برابر ولفسبورگ حالا به ايران آمده‌اي.
 

- درست مي‌گوييد. ما در بوندسليگا توانستيم به نخستين بردمان برسيم. فکر مي‌کنم که اگر در ساير ديدارها مثل ديدار برابر ولفسبورگ باشيم شرايط‌مان بهتر از اين هم مي‌شود.

کمي درباره وضعيت‌تان در آينتراخت بگوييد. گويا سيستم‌ چرخشي استفاده از دروازه‌بان‌ها در تيم‌تان جا افتاده است.

- به هر حال اين سيستمي است که مربي صلاح ديده است و از آن استفاده مي‌کند . من در آنجا با پتکوويچ رفاقت دارم. البته نه از آن نوع رفاقت‌هايي که فکر کنيد با او ساندويچ مي خورم. به هر حال سعي کرده‌ام هر وقت داخل زمين مي روم، بهترين عملکردم را داشته باشم.
 

کمي هم درباره تيم ملي و بازي با تايلند صحبت کنيد.

 

- فکر مي‌کنم براي بازي با تايلند شانس ايران زياد است، اما اگر مي‌خواهيم اين بازي را ببريم بايد از دقيقه‌ يک محکم بازي کنيم.
 

حتما مي دانيد که در تيم ملي هم رقباي سرسختي‌ داريد، رحمان احمدي يکي از دلايل اصلي صعود ايران به جام جهاني بود.

- من اين را مي‌دانم، اما بايد بگويم که در باشگاهم به رقابت عادت کرده‌ام. مطمئنا در تيم ملي هم در عين اين که با بازيکنان و دروازه‌بانان دوست هستم، با آنها رقابت مي‌کنم. من براي حضور در تيم ملي ايران آرزوهاي بزرگي را در سر دارم. يکي از آرزوهاي بزرگ من بازي در جام جهاني است. مي‌خواهم خودم را به کادر فني تيم ملي در تمرينات نشان دهم. متاسفانه در انتخابي جام جهاني به دليل همزماني با بازي‌هاي ما در بوندسليگاي دو نتوانستم براي ايران بازي کنم، اما اکنون فرصت خوبي است که در تمرينات حاضر شوم و در کنار ساير بازيکنان تيم ملي تمرين کنم.
 

فکر مي‌کنيد ممکن است روزي به فوتبال باشگاهي ايران بيايد؟

 

فوتبال حرفه‌اي است و ممکن است هر اتفاقي بيفتد، اما من اکنون تنها به بوندسليگاي يک و اينتراخت براونشوايگ فکر مي‌کنم.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها