کد خبر: ۱۷۲۶۶۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
مهاجم پيشين باشگاه آرسنال اعلام کرده دوست دارد روزي مربي آرسنال شود.
دنيس برکمپ 11 سال بسيار موفق را در ترکيب آرسنال تجربه کرد و در سال 2006 نيز با پيراهن توپچي‌ها از دنياي فوتبال کناره گيري کرد.

به گزارش فارس،‌ برکمپ پس از کناره گيري، شغل استعداديابي در آرسنال را رد کرد اما اکنون و پس از دو سال حضور به عنوان دستيار مربي آژاکس اعلام آمادگي کرده تا به آرسنال بازگشته و مربي اين تيم شود.

برکمپ در اين زمينه به تلگراف گفت: درست همان حسي که يوهان کرويف نسبت به بارسلونا داشت را من به آرسنال دارم. در آرسنال که بودم همه چيز خوب بود. لذت بردم. هيچ روز بدي در آنجا نداشتم. همواره آن روزها را به خاطر مي‌آورم. يکي از آرزوهايم اين است که روزي به آنجا بازگردم. البته نمي‌توانم در مورد آينده برنامه ريزي دقيقي داشته باشم. حداقل اين را مي‌دانم که براي سه تا پنج سال ديگر در آژاکس خواهم ماند اما پس از آن ديگر نمي‌دانم چه اتفاق‌هايي رخ خواهد داد. نمي‌خواهم در تمام مدت دوران مربيگري‌ام در آژاکس بمانم. نمي‌خواهم همواره در همين سمتي که دارم بمانم.

برکمپ افزود: مي‌خواهم بخشي از کادر فني باشم. از اينکه بتوانم روزي در کادر مربيگري قرار بگيرم احساس خوبي دارم به خصوص اينکه دوست دارم با مهاجمان کار کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها