کد خبر: ۱۷۲۸۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت: آرزوی قهرمانی استقلال در آسیا را داشتم اما ابزار برای این قهرمانی مهیا نبود.

598، کامران منزوی درخصوص بحث حضور دوباره اش در استقلال اظهارداشت: ابتدا باید بگویم هنوز صحبتی با من نشده اما از کسانی که فکر می کنند حضور من در استقلال می تواند به این تیم کمک کند ممنون هستم اما سر نخواستن ما دعوا است. از لطف همه ممنونم اما باید ببینیم مشکلات استقلال از کجا نشات گرفته است.

 

وی ادامه داد: قطعا نمی توان مشکلات استقلال را جدا از مشکلات فوتبال و جامعه دانست. وقتی مشکلات فوتبال از منشور به دلالی، دوپینگ، تبانی و حالا هم رشوه کشیده شده دیگر نمی توان حرفی زد. هرکدام از این معضلات زاییده معضل قبلی هستند. مشکلات اقتصادی هم که سر جای خودشان قرار دارند.

 

منزوی افزود: وقتی هیات مدیره باشگاه پایش را از مسایل مالی بیرون می کشد و تامین منابع مالی را وظیفه خود نمی داند پس فتح الله زاده مسئول است که منابع مالی را تامین کند. همین می شود که او فرصت سر خاراندن و رسیدگی مدیریتی را ندارد. در استقلال اشکالات ساختاری زیادی هم هست. در صحبتهای قبلی ام گفتم استقلال ابراز قهرمانی در آسیا را ندارد هرچند که قهرمانی این تیم آرزوی من بود.

 

وی گفت: من استقلال را دوست دارم اما فضای کار کردن در این تیم مهیا نیست. استقلال مشکل ساختاری دارد و ساختار سازی هم به هنجار شکنی نیاز دارد و من هم حوصله دردسر ندارم. کسی چیزی از من نخواسته اما اگر هم پیشنهادی برای حضورم در استقلال مطرح شود پاسخم منفی است چون افکار پوسیده من به درد استقلال نمی خورد. اگر فتح الله زاده هم از دغدغه های مالی آسوده شود استقلال را در مسیر اصلی خود هدایت خواهد کرد.

اوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها