کد خبر: ۱۷۳۳۳
زمان انتشار: ۰۴:۳۸     ۲۰ مرداد ۱۳۹۰
ماهنامه شفافیت در تازه ترین شماره خود آورده است:سیمای جمهوری اسلامی ایران بار دیگر و این بار از طریق شبکه تهران، به ترویج عقاید فرقه ضاله کافران بی خدا "رائیل " پرداخت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و دومین شماره ماهنامه شفافیت به همت مؤسسه مطالعاتی روشنگر در مرداد 1390 منتشر شد.

براساس این گزارش، «سرمقاله»، «خبر در خبر» و «زیر ذره بین» بخشهای ابتدایی مجله را تشکیل می دهد.

«دفاع تمام قد نوری زاده از بهائیت»، «مذاکره محرمانه بهائیت با قدیانیه در بیروت»، «افزایش فعالیت وهابیت و بهائیت در هرمزگان»، «توهین شرم آور شبکه سعودی به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله»،«ساخت سریال توهین آمیز به امام حسن و امام حسین علیهما السلام»، «اعتقاد به مهدویت خاری در چشم وهابیت است»، «فرقه سازی؛ خطرناک ترین حربه دشمنان است»، «برای مقابله با عرفان های کاذب باید قوانین مناسبی وضع شود»، «عرضه لوح فشرده نشست نقد و بررسی عرفان کیهانی»، «قرآن ناطق در کرج هم ظهور کرد»، «مجازات قانونی برای فالگیری و رمالی»، «تلاش یک سازمان مسیحیت برای قاچاق 10هزار انجیل به ایران»، «عرضه نرم افزار صهیونیسم شناسی در مسابقات بین المللی قرآن»، «اعترافات تکان دهنده یک خاخام یهودی درباره اسلام»، «استفاده از تصاویر زنان در تبلیغ کالا رواج شیوه های تبلیغی غرب»، بخشی از مطالب خبر در خبر را تشکیل می دهد.

در بخش خبر در خبر در مطلب اعترافات تکان دهنده یک خاخام یهودی درباره اسلام می خوانید: « اخباره رسیده از سرزمین های اشغالی حاکی از آن است که یک خاخام یهودی روسی تبار در اقدامی بی سابقه و به دور از تعصب های سیاسی و دینی، طی اظهاراتی به پیامبری حضرت محمد صلی الله علیه و آله اعتراف کرد و گفت: مطمئنم که آینده جهان از آن مسلمانان و دین اسلام است.

این خاخام یهودی که اظهاراتش توسط شبکه تلویزیونی التجدید الإسلامی پخش می شد، در ادامه گفت: بنده همچنین اعتراف می کنم که دین اسلام دین حق است و قرآن، کتابی آسمانی است که بر پیامبر اسلام نازل شده است. دین اسلام پر محتواست. یکی از مسائلی که اثبات کننده این سخن است، نماز مسلمانان است زیرا آنان در روز، پنج بار نماز می خوانند. اظهارات این خاخام یهودی فورا در سایت های مختلف اینترنتی و از جمله سایت یوتویوب منتشر شده و جنجال گسترده ای را به وجود آورده است. یهودیان و خاخام های رژیم صهیونیستی نسبت به این اظهارات اعتراض کرده اند.»

«توصیه های امام زمان علیه السلام به شیعیان»، «صفای باطن در پرتو رمضان» و «درکلام اولیای ربانی» را در بخش رایحه می خوانید.

«واقعه بدشت و نقش قرة العین»، «15 مرداد، روز حقوق اسلامی و کرامت انسانی»، «بهائیان در تشکیل رژیم صهیونیستی نقش داشتند»، «وقتی خانه پدری میرزا حسینعلی نوری، میراث فرهنگی ما می شود»، «نقد تشکیلات بهائیت به روایت فیچیکیا» را نیز در بخش بهائیت می خوانید.

«شب قدر»، «به علی شناختم من به خدا قسم خدا را»، «آثار اجتماعی ماه مبارک رمضان»، «سخنان گهر بار معصومین علیهم السلام درباره ماه رمضان ماه خدا»، «سیره بزرگان در ماه مبارک رمضان»، «دلار مرامنامه و مانیفیست فراماسونری»، «من یک آمریکایی با روح مسلمانم»، «اژدهای شرکت های هرمی هنوز زنده است»، «داروهای توهم زا نردبان رسیدن به عرفان ساحری»،«تفکرات کابالائیستی در رسانه ملی»، «خواهر و برادر فارسی وان به زودی می آیند»، «یهودی کردن افغان ها» و «نقدی بر مستند زندگی ماتریکس»، برخی از موضوعات بخش پرونده ویژه است.

و بالاخره«پاسخگویی به شبهات دینی»، «معرفی کتاب» و «گزارش تصوریری» بخش های پایانی این مجله را تشکیل می دهد.

در مطلب تفکرات کابالائیستی در رسانه ملی می خوانید: «سیمای جمهوری اسلامی ایران بار دیگر و این بار از طریق شبکه تهران با پخش فیل سینمایی "ئی تی" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ کارگردان کابالیست هالیوود، به ترویج عقاید فرقه ضاله کافران بی خدا "رائیل " پرداخت».

این فیلم که با حمایت دولت امریکا و پنتاگون ساخته شده است، ماجرای سفر یک موجود فضایی به زمین را روایت می کند که با یک بشقاب پرنده برای ارتباط گیری با موجودات زمینی و همدلی با آنان، در یک نقطه ازآمریکا فرود می آید و نهایتا به کهکشان باز می گردد.

سینمایی "ئی تی" مهم ترین فیلم تبلیغاتی فرقه ضاله ماسونی ـ صهیونیستی "رائیل" به شمار می آید که توسط هالیوود تهیه شده و تا زمان خود، پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما بوده است که متأسفانه بدون هیچ گونه نقد و شرحی ،توسط صدا و سیما پخش شده است.»

بیست و دومین شماره ماهنامه خبری ـ تحلیلی شفافیت به صاحب امتیازی مؤسسه مطالعاتی روشنگر و مدیر مسؤولی سید کاظم موسوی مرداد ماه 1390 در 65 صفحه منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها