کد خبر: ۱۷۳۵۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
مجری برنامه ويتامين 3 گفت: «دایی بايد به جاي پرداختن به حاشیه به تيم برسد و فكرش را معطوف به ليگ كند.»

598؛ برنامه پنجشنبه صبح‌هاي "ويتامين 3" كمي طولاني‌تر از برنامه‌هاي وسط هفته است. پنجشنبه هفته گذشته هم اين برنامه در حالي روي آنتن رفت كه "امير غفور" همشهري مجري اين برنامه مهمان ويژه ويتامين 3 بود.

 

علي ضيا كه سعي داشت به مخاطب برنامه‌اش القا كند به هيچ وجه حس ناسيوناليستي در مورد شهر كاشان ندارد اما با ياد كردن از هنرمندان، ورزشكاران و ديگر مفاخر شهر تاريخي كاشان سعي داشت به اين موضوع به شكلي ديگر دامن بزند.

 

او در بخشي از اين برنامه به سراغ سايت "ضيانا" هم رفت كه به تقليد از ديگر سايت‌هاي خبري ايراني كه آخرشان "نا" دارند به اسم خودش (علي ضيا) راه‌اندازي شده است. "آزاده پيراكوه" خبرنگار مهمان اين سايت هم از سوي ديگر استوديو به وسيله ال اي دي با او حرف مي‌زد و اخبار روز فوتبال را با ضيا در ميان مي‌گذاشت.

 

اين بخش از برنامه ويتامين 3 فقط به موضوع پرسپوليس اختصاص داشت و آزاده پيراكوه با اظهار تعجب از عقب‌نشيني سردار رويانيان و علي دايي از حملات اخيرشان به بحث تباني در داوري فوتبال موضوعي را با مجري برنامه (علي ضيا) به بحث گذاشت كه مشخص نيست حالا كه كار به جاهاي باريك رسيده چطور آقايان دايي و رويانيان مي‌گويند ورود كردن به اين مباحث كافي است!

 

اين در حالي كه بود كه رسانه های روز چهارشنبه و پنج شنبه برعكس اين مطالب را از قول اين دو نفر مطرح كرده بودند و دايي و رويانيان مجدانه خواستار پيگيري اين بحث بودند!

 

در همين فاصله علي ضيا بحث انتقادناپذيري علي دايي را مطرح كرد و گفت كه تعجب مي‌كند چرا علي دايي به جاي اين رفتارها به تيم پرسپوليس و بازيكنانش نمي‌رسد.

 

ضيا مي‌گفت: «علي دايي بهتر است به جاي درگير شدن با اين و آن و مصاحبه كردن، به پرسپوليس و تيمش برسد. گرچه مي‌دانم او از انتقاد بيزار است و حاضر نيست هيچ كس از او انتقاد كند اما من خودم پرسپوليسي هستم و دايي را هم خيلي دوست دارم اما او بايد به جاي اين كارها به تيم برسد و فكرش را معطوف به ليگ كند.»

 

ضيا سپس براي دايي مثال عجيبي زد و از امير قلعه‌نويي ياد كرد و او را نمونه مطلوبي براي دايي دانست: «من خودم پرسپوليسي هستم اما انصافا امير قلعه‌نويي هرگز در اين قبيل موارد اجازه نمي‌دهد حاشيه‌هاي بيرون تيم به تيم ورود كند و از اين درگيري‌ها مي‌پرهيزد.»

 

در حقيقت مشخص شد كه علي ضيا اطلاعات ضعيفي از فضاي حاكم بر فوتبال دارد و فراموش كرده قلعه‌نويي همين حالا با جماعتي از فوتبالي‌ها مثل حجت‌الاسلام عليپور، عادل فردوسي‌پور، غلامرضا بهروان و رسانه‌هاي اجنبي‌پرست و بدشكل، غير مستقيم با علي فتح الله زاده مشكل دارد و در اغلب مصاحبه‌هاي اخيرش از يكي از اين موارد انتقاد مي‌كند و تقريبا وقت خالي ندارد و برخي از كارشناسان مانند مجيد نامجو مطلق هم حذف استقلال از آسيا را نداشتن تمركز از سوي قلعه‌نويي مي‌دانستند.

 

البته علي ضيا، ورزشي نيست و از همكار مهمانش آزاده پيراكوه بعيد بود كه در قبال اين اظهار نظر مجري ويتامين 3 سكوت كند و خودش هم به انتقادناپذيري علي دايي صحه گذاشت تا با علي ضيا همصدا شده باشد!

 

ناگفته نماند كه امير غفور هم در طول اين مدت شنونده بحث‌هاي فوتبالي مجري و خبرنگار ورزشي برنامه بود و مشخصا حوصله‌اش از اين مطالب غير واليبالي سر رفته بود.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها