کد خبر: ۱۷۳۶۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربی ایرانی تیم لس آنجلس بلوز آمریکا گفت: «برای فصل آینده رضا عنایتی و محمد نوری را می خواهم.»

598؛ داریوش یزدانی درباره آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: «مدتی قبل دیداری با تیم زیر 17 سال امریکا داشتیم اما بازیکنی را پیدا نکردم که به درد تیمم بخورد . قرار است ماه آینده دو بازی تدارکاتی با تیم زیر 20 سال امریکا داشته باشیم تا اگر بازیکنی به درد تیممان بخورد، او را به لس آنجلس بلوز بیاوریم.»

 

او درباره اینکه گفته می شود، محمد محمدی از لس آنجلس بلوز جدا خواهد شد، تصریح کرد: «محمد با ما توافق کرده که فصل آینده هم در کنارمان باشد. اگر قرار به جدایی موقت او باشد، بنده مشکلی ندارم اما محمدی باید با باشگاه در این زمینه هماهنگ کند.»

 

یزدانی در پاسخ به این سئوال که گویا رضا عنایتی را برای فصل آینده می خواهید، اعلام کرد: «من با او صحبت کردم اما گفتم که آمدنت به امریکا باید بعد از پایان رقابت های لیگ برتر باشد. آنقدر مربی حرفه ای هستم که با بازیکنی که باشگاه دیگری قرارداد دارد، مذاکره نکنم. به جز عنایتی، محمد نوری را هم می خواهم البته هنوز با او صحبت نکرده ام.»

 

یزدانی درباره حضورش در تمرینات تیم فاینورد هلند گفت: «تجربه بسیار خوبی برای من بود به خصوص که خیلی دوست دارم از مربیان بزرگ نکاتی را یاد بگیرم. آن زمان هم که ایران بودم دوست داشتم تمرینات کرانچار را از نزدیک ببینم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها