کد خبر: ۱۷۴۴۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۲۵ مهر ۱۳۹۲
مدافع ملي پوش تيم فوتبال استقلال در بازگشت از اردوي تيم ملي، با برخورد سرد رحمتي، عمران زاده، اكبرپور و بي تفاوتي نسبي قلعه نويي مواجه شد.

598؛ در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، حرف و حدیث های زیادی در فوتبال ایران توجهات را جلب خود کرد. از جنگ های تن به تن حاجی مایلی با شهریار پرسپولیس در رسانه ها گرفته تا لیست دعوت شدگان به تیم ملی.


در این بین اما، یکی از جالب توجه ترین اتفاقات، اظهار نظر تند امیر حسین صادقی درباره "جا ماندگان" از تیم ملی بود که ناخودآگاه اشاره حرف های خود را به سوی سنگربان اول تیم ژنرال نشانه می رفت.


صادقی درحالی پشت تریبون یکی از خبرگزاری ها حاضر شد و با مصاحبه خود تلویحا علیه رحمتی جبهه گرفت که شاید نمی دانست این نظر وی به مذاق قدیمی ترهای استقلال خوش نیامده و حنیف عمران زاده و سیاوش اکبرپور نیز در صف مقابلش کنار رحمتی خواهند ایستاد.


در ادامه سریالی که صادقی کلیدش را زده بود، واکنش ها بالا گرفت و کار به جایی رسید که امیرقلعه نویی نیز با دفاع تمام قد از سنگربان تیمش، آقای مدافع را به حد و حدود خودش دعوت کرد و به قولی زنگ خطر را برای وی به صدا درآورد.


***
با پایان جدال شاگردان کروش با چشم بادامی های تایلندی در آزادی و پیروزی خفیف ملی پوشان، فوتبالی هایی که بیشتر دنبال كننده جزئیات اتفاقات آن هستند، نگاه ها را به روز بازگشت ملی پوشان به اردوگاه استقلال دوختند تا شاهد اولین برخورد آبی ها با مدافع مغضوب تیم شان باشند.


نهایتا در تمرین روز گذشته بود که ملی پوشان این تیم یک به یک راهی کمپ ناصرحجازی شدند تا در برنامه های تمرینی پیش از بازی با نفت حاضر شده و از غافله سایر شاگردان قلعه نویی بازنمانند.


نکته جالب این آیتم تمرینی، برخورد گرم نکونام و بیگ زاده با رحمتی بود که توجه خبرنگاران حاضر را به خود جلب کرد. سنگربان استقلال اما با وجود اینکه عکس العملی به اتفاقات گذشته نشان نداده بود اما، سردی رفتار در چهره وی نمایان بود.


سرانجام در مقابل چشم حاضرین آقای مدافع به کمپ آمد و با استقبال سرد رحمتی، حنیف، اکبرپور و البته خوش و بشی معمولی با آرش برهانی، پیش از آغاز تمرین پای صحبت های سرمربی تیمش نشست که حالا او نیز رفتار چندان گرمی با وی ندارد ...
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها