کد خبر: ۱۷۴۹۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال پس از پيروزي و حفظ صدر جدول اعلام کرد تنها کاري که بايد انجام شود نگه داشتن اتحاد است.
آرسنال در هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس موفق شد روند خوب خود را ادامه داده و با حساب چهار بر يک نورويچ سيتي را شکست دهد.

جک ويلشر 18، مسعود اوزيل 58 و 88 و آرون رمزي 83 براي آرسنال و جاناتان هاوسن 70 براي نورويچ گل زدند. توپچي‌ها با اين پيروزي 19 امتيازي شدند تا همچنان صدرنشين جدول رده بندي باشند. نورويچ هم با هفت امتياز رتبه هجدهم جدول را در اختيار گرفته است.

آرسن ونگر پس از پايان اين ديدار به تمجيد از جک ويلشر پرداخت و گل او را يکي از بهترين گل‌ها خواند. اين گل همچنين نخستين گل ويلشر در ورزشگاه خانگي آرسنال بود.

ونگر در اين مورد گفت: اين گل بدون شک يکي از بهترين گل‌هاي آرسنال بود. گلي بود که از به ثمر رسيدن آن لذت زيادي بردم چون اين يک گل تيمي بود. البته در طول اين فصل گل‌هاي خوب ديگري هم زده‌ايم. همه گل‌هايي که زديم خوب بودند اما نخستين گل‌مان مقابل نورويچ خاص بود.

توپچي‌ها با اختلاف دو امتياز اکنون صدر جدول ليگ برتر را از آن خود کرده‌اند. آنها به جز شکست روز نخست مقابل استون ويلا در ليگ انگليس هنوز در هيچ رقابتي نباخته‌اند. آخرين باري که آرسنال در ليگ انگليس به عنوان قهرماني رسيده به فصل 04-2003 بازمي‌گردد.

ونگر در اين مورد هم گفت: درست است که هنوز به ژانويه نرسيده‌ايم اما صادقانه بايد بگويم همه چيز در اين فصل خوب است. همه تشنه رسيدن به پيروزي و قهرماني هستند. کيفيت لازم براي رسيدن به آن را نيز داريم. راه زيادي پيش رو داريم. تنها کاري که بايد انجام دهيم اين است که اتحادمان را حفظ کرده و با تمرکز بالا به هر چه بهتر شدن تيم کمک کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها