کد خبر: ۱۷۵۰۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سازمان حمایت از قانون اساسی آلمان از افزایش چشمگیر شمار تروریست‌های افراطی آلمانی در سوریه خبر داده و در این باره هشدار داد.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس"، نهاد حمایت از قانون اساس آلمان درباره افزایش شمار تروریستهای اسلام گرای آلمانی برای مشارکت در درگیریهای سوریه هشدار داد.

این نهاد امنیتی همچنین به تبلیغات گسترده اینترنتی برای جذب نیروهای تروریست به منظور فرستادن آنها به سوریه انتقاد کرده و خاطر نشان کرد که برای مبارزانی که جذب „German Camp" که یک انجمن برای جذب نیروهای تروریست و اعزام آنها به سوریه است، می شوند سوریه جذاب ترین مکان برای مبارزه است.

به گزارش اشپیگل و با استناد به اطلاعات ارائه شده از طرف نهاد حمایت از قانون اساسی آلمان، تعداد تروریستهای افراطی که از آلمان به سوریه می روند به شدت افزایش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش این نهاد امنیتی در آلمان، در حال حاضر حدود دویست تروریست افراطی از آلمان به سوریه رفته و یا در آستانه سفر به این کشور و شرکت در درگیریها هستند و سوریه از جذاب ترین صحنه های نبرد برای آنها محسوب می شود.

بر این اساس اکثر تروریستهایی که از سوریه به آلمان رفته اند از ایالتهای نوردهاین وست فالن و بقیه از هسن، برلین،بایرن و هامبورگ بوده اند. بیش از نیمی از این تروریستها دارای تابعیت آلمانی هستند.

بر اساس این گزارش یک کمپ آلمانی در شمال سوریه وجود دارد که نیروهای مبارز تروریست آلمانی زبان در آنجا گرد هم می آِیند و این مکان محلی برای دور هم جمع شدن و در صورت امکان آموزش آنها است.

این نهاد امنیتی آلمانی همچنین از تبلیغات اینترنتی این کمپ آلمانی برای جذب نیروهای آلمانی زبان بیشتر خبر داده و در این باره ابراز نگرانی کرده است.

اشپیگل همچنین بااستناد به اطلاعات و آمارهای ارائه شده از تقریبا حضور 1000 تروریست اروپایی در سوریه خبر داده است که در پایان سال 2012 تعداد آنها تنها 250 نفر بود. این تروریستهای افراطی ظاهرا از سراسر اروپا به این کشور آمده اند که دربین آنها تقریبا 90 نفر از انگلیس،120 نفر از بلژیک،50 نفر از دانمارک و 150 نفر از کوزوو هستند. بر اساس آمارهایی که اخیرا توسط سازمانهای آلمانی منتشر شده است تا به حال هشت نفر از تروریستهای آلمانی در سوریه کشته شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها