کد خبر: ۱۷۶۰۲۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي باشگاه چلسي درنظر دارد تا مهاجمي ارزشمند و تراز اول را در بازار نقل و انتقالات زمستاني به خدمت بگيرد تا بتواند در رقابت هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان اروپا موفق ظاهر شود.
 تا به اينجاي کار فرناندو تورس، ساموئل اتوئو و دمبا با نتوانسته اند توقعات آقاي خاص را برآورده سازند و او در نظر دارد تا مهاجم جديدي را به استمفورد بريج بياورد. البته او مي داند که در صورت انجام اين انتقال کاستا قادر به همراهي تيمش در ليگ قهرمانان اروپا نخواهد بود؛ چرا که دراين فصل با پيراهن اتلتيکو دراين رقابتها حضور يافته.

به گزارش گل، روزنامه ميرر در گزارشي به اين نکته اشاره کرده که ديگو کاستا، مهاجم برزيلي الاصل باشگاه اتلتيکو مادريد هدف اصلي آقاي خاص براي بازار زمستاني است. هدفي که دستيابي به آن چندان هم آسان نيست؛ چرا که مبلغ ذکر شده در بند جدايي زودهنگام کاستا 38 ميليون يورو است. . البته بايد اين را در نظر داشت که روملو لوکاکو هم در تابستان آينده و بعد از اتمام قرارداد قرضي اش با اورتون به استمفورد بريج بازخواهد گشت و دراين ميان فرناندو تورس مي تواند به عنوان بخشي از مبلغ خريد ديگو کاستا بوده و به اتلتيکومادريد بازگردد.

کاستا در تابستان گذشته در آستانه انتقال به ليگ برتر بود ولي سران اتلتيکو پيشنهاد 25 ميليون يورويي ليورپول را قبول نکردند و او در اسپانيا ماندگار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها