کد خبر: ۱۷۶۴۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ناجا توسط اشرار تروریست و مسلح، گفت که برخورد فوری و قاطع با تروریست‌‌ها مطالبه جدی مردم از نیروهای مسلح است.
به گزارش 598، عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان و آران بیدگل با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ناجا در حادثه تروریستی روز گذشته در مناطق مرزی سراوان،گفت، افزود: معاندان نظام اسلامی و دشمنان امنیت ملت ایران، باید فورا توسط نیروهای مسلح ریشه‌کن شوند.

وی با بیان اینکه باید از طریق مباحث دیپلماتیک باید ورود اشرار به کشور مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران که قدرت برتر منطقه‌ محسوب می‌شود به هیچ عنوان ورود تروریست از برخی کشورهای همسایه به کشور را بر نمی‌تابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه مدت زمان کوتاهی از انجام این واقعه تروریستی می‌گذرد، افزود: باید با بررسی موشکافانه ورود تروریست‌ها به خاک کشورمان را بررسی کنیم تا بتوانیم در حیطه بین‌الملل با کشورهای همسایه تعاملی واقع‌بینانه و منطقی داشته باشیم.

وی گفت: باید فورا حرکات تروریستی در منطقه سراوان توسط نیروهای مسلح در نطفه خفه شود تا دیگر شاهد هیچ اقدام تروریستی در مناطق مرزی نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها