کد خبر: ۱۷۸۰۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۲
هافبک سابق ميلان دليل اصلي جدايي‌اش از اين تيم را اختلاف با آلگري دانست. او از آمادگي خود براي نشستن بر روي نيمکت روسونري سخن گفت.
کلارنس سيدورف دو فصل پيش، پس از چند سال حضور در ميلان از اين تيم جدا شد تا با پيراهن بوتافوگوي برزيل بازي کند. او حالا زبان به انتقاد از ماسيمليانو آلگري گشوده و او را دليل اصلي جداي‌اش از ميلان دانسته است.

به گزارش ايسنا، بازيکن سابق تيم ملي فوتبال هلند گفت: بدون شک دليل اصلي جدايي‌ام از ميلان آلگري بود. رابطه خوبي با او نداشتم. آلگري در ديدارهاي بزرگ چون بازي برابر رئال مادريد و بارسلونا به من بازي مي‌داد اما به يکباره در چهار ديدار ديگر مرا نيمکت نشين مي‌کرد. معناي اين رفتارهاي او را نمي‌فهميدم. اصلا از رفتار آلگري با خودم راضي نبودم.

او افزود: در آخرين قهرماني ميلان در سري A تاثير بسزايي داشتم، هرچند از توان کامل خود استفاده نکردم. بازيکناني که در سن و سال من هستند همواره بايد با حضور در ميدان آمادگي خود را حفظ کنند مثل پل اسکولز و رايان گيگز اما متأسفانه آلگري اين فرصت را به من نمي‌داد.

سيدروف در پايان سخنان خود درباره اين سوال که آيا علاقه‌اي براي بر عهده گرفتن هدايت ميلان دارد، اينگونه پاسخ داد: تيم کنوني ميلان از کيفيت لازم برخوردار نيست. بازيکنان اين تيم به زمان نيار دارند. آماده‌ام تا مربي ميلان شوم. البته بايد مراحل مربيگري را پشت سرگذارم. در حال حاضر به فوتبال و حضور در مستطيل سبز فکر مي‌کنم. احساس مي‌کنم هنوز مي‌توانم به بازي کردن ادامه دهم.

آلگري در فصل نخست حضور خود در ميلان اين تيم را قهرمان رقابت‌هاي سري A کرد اما تيم او در فصل جديد روزهاي خوبي را سپري نمي‌کند و در بحران فرو رفته است. ميلان در هفته دهم رقابت‌هاي سري A با تساوي يک بر يک برابر لاتزيو متوقف شد تا با 12 امتياز در رده دهم جدول رده‌بندي قرار گيرد و باتوجه به اختلاف 18 امتيازي با رم صدرنشين عملا هيچ شانسي براي قهرماني نداشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها