أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۸۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

خبرگزاري متعلق به سازمان تبليغات اسلامي كه به‌دليل معرفي حجت‌الاسلام خاموشي رئيس اين سازمان در كميته موسوم به 8+7 به‌عنوان نماينده آقاي قاليباف وظيفه جا انداختن اين سازوكار داراي ابهام را برعهده دارد، با يكي از نمايندگان مجلس گفت‌وگو كرد و ضمن معرفي كردن وي به‌عنوان عضو جبهه پايداري تيتر "جبهه پایداری باحضور لاریجانی و قالیباف در کمیته وحدت مشکلی ندارد" را براي مصاحبه انتخاب كرد.














به گزارش رجانيوز، خبرگزاري مهر نوشت:

«عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری آقایان لاریجانی و قالیباف را اصولگرا می داند و با حضور آنان در کمیته وحدت مشکلی ندارد اما برخی افرادی که در مجلس از جریان فتنه دفاع کردند را از اصولگرایان نمی‌داند.

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در گفتگو با مهر در تشریح شاخص های  اصولگرایی از دیدگاه جبهه پایداری اظهار داشت: تعریف جبهه پایداری از اصولگرایی منطبق با چارچوب هایی است که مقام معظم رهبری برای اصولگرایی تعیین کردند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری قطعا در راستای وحدت اصولگرایان حرکت خواهد کرد بیان کرد: مهمترین شاخصه جبهه پایدای برای اصولگرایی اثبات التزام عملی افراد به ولایت مطلقه فقیه، آرمان های امام(ره) و منویات رهبری است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چه مرجعی مسئول سنجش اعتقاد عملی اصولگرایان به آرمان های مدنظر شماست اظهار داشت: التزام عملی افراد باید روشن و بدون هرگونه ابهام باشد، افرادی که از اسم اصولگرایی استفاده می کنند اما در واقع اصولگرا نیستند دچار نفاق هستند این افراد نباید به مجلس آینده راه یابند چرا که این افراد به اسم اصولگرایی وارد مجلس شدند اما از فتنه دفاع کردند.

غضنفر آبادی با تاکید بر اینکه تعریف ما از اصولگرایی منطبق با شاخص های جامعتین بوده و چتر اصولگرایی را طبق تعریف کمیته داوری گسترده می دانیم، تصریح کرد: جبهه پایداری طیف آقایان لاریجانی و قالیباف را اصولگرا دانسته و با حضور آنها در کمیته وحدت مشکلی ندارد اما برخی  افرادی که در مجلس از جریان فتنه دفاع کردند را از اصولگرایان نمی داند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: جبهه پایداری با حضور مهره‌های سفید در لیست اصولگرایان مشکل دارد و با حضور اصولگرایانی که دارای پرونده پاکی در دوران فتنه نیستند، مخالف است.

به گزارش مهر پیش از این  برخی از اعضای جبهه پایداری به نحوه حضور برخی شخصیت ها و احزاب سیاسی در کمیته 8+7 انتقاد کرده بودند.»

به گزارش رجانيوز، موضع جبهه پايداري در مورد ساز و كار وحدت اصولگرايان و مكانيسم 8+7 در نامه‌اي كه بيش از دو هفته قبل به آيت‌الله مهدوي‌كني داده شد و هنوز پاسخي به آن داده نشده، اعلام شد و در زمينه حضور نمايندگان آقايان لاريجاني و قاليباف در كميته وحدت اصولگرايان چند ابهام جدي مطرح شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها