کد خبر: ۱۷۹۲۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس بازي برابر رئال‌مادريد را سخت دانست اما تاکيد کرد که او و شاگردانش ترسي از نام رئال ندارند.
يوونتوس در حساس‌ترين بازي دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در ورزشگاه خانگي خود به مصاف رئال‌مادريد مي‌رود؛ ديداريي که براي بيانکونري‌ حکم مرگ و زندگي دارد.

آنتونيو کونته به خوبي مي‌داند که در صورت پيروز نشدن در ديدار برابر رئال تا حدودي شانس اين تيم براي صعود به مرحله بعد از بين مي‌رود. او از تماشاگران تيمش خواست تا ديدار يکشنبه شب ورزشگاه را پر و با حمايت پرشور خود زمينه را براي پيروزي فراهم کنند.

کونته در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني يوونتوس عنوان کرد: رئال تيمي قدرتمند و يکي از نامزدهاي اصلي قهرماني در فصل جديد ليگ قهرمانان اروپاست. اين تيم خود را آماده دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا مي‌کند. با اين حال ترسي از اين تيم نداريم.

يوونتوس در ديدار رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه دو بر يک برابر رئال‌مادريد در سانتياگو برنابئو تن به شکست داد تا کار اين تيم براي صعود به مرحله بعد بسيار سخت شود. کونته افزود: در ديدار رفت در سانتياگو برنابئو نشان داديم که ترسي از حريف نداريم و حتي در خانه اين تيم براي پيروزي به ميدان مي‌رويم. در بازي سه‌شنبه شب تنها به پيروزي فکر مي‌کينم. تماشاگران نقش بسزايي در اين ديدار خواهند داشت و مي‌توانند با حضور خود زمينه را براي پيروزي ما فراهم کنند. از آنها مي خواهم که ورزشگاه را پر کنند.

رئال‌مادريد در اين گروه با 9 امتياز صدرنشين است. گالاتاسراي با 3 امتياز در رده دوم است و يوونتوس و کپنهاگن به ترتيب با 2 و يک امتياز در رده سوم و چهارم جاي دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها