کد خبر: ۱۷۹۵۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
کارلو آنچلوتي که تيمش امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه يوونتوس ميهمان بيانکونري است، اعتراف کرد هر چقدر به قدرت خط حمله تيمش ايمان دارد از ضعف دفاعي آن نگران است.

به گزارش تسنيم، آنچلوتي با اشاره به آمار گل‌هاي زده شاگردانش و تحسين عملکرد مهاجمانش، اذعان کرد تيم او در خط دفاع مشکلاتي دارد. وي اظهار داشت: در 15 بازي که ما از ابتداي فصل تا به امروز انجام داده‌ايم 42 گل‌زده داشته‌ايم که به طور ميانگين 3 گل در هر بازي مي‌شود. کاري که 3 مهاجم تيم ما انجام داده‌اند فوق‌العاده بوده است.

آنچلوتي افزود: در تيم ما بازيکنان بزرگ فراواني هستند اما بايد اعتراف کرد که کريستيانو رونالدو در يک سطح ديگر است. ژابي آلونسو هم براي ما بازيکن مهمي است اما مشکلات که دفاع ما دارد محدود به يک بازيکن نمي‌شود. ايارامندي هم کارش را خوب انجام مي‌دهد. مشکل دفاعي ما تيمي است و بايد در کنار هم کار کنيم تا آن را برطرف کنيم.

کارلتو و دستيارش زين‌الدين زيدان امشب در خانه تيمي مي‌روند که زماني به عنوان سرمربي و بازيکن در آن تجربه کسب و روزهاي درخشاني را تجربه کردند. سرمربي ايتاليايي کهکشاني‌ها درباره اين بازي گفت: «بازي جالبي خواهد شد. يوونتوس در گروه وضعيت مساعدي ندارد و براي ما بسيار مهم است که هرچه سريع‌تر صعودمان را قطعي کنيم. آنتونيو کونته (سرمربي يوونتوس) هميشه کارش را خوب انجام داده است. او 2 قهرماني در سري A کسب کرده و از يوونتوس تيم رقابت‌طلب ساخته است اما سرنوشت تيم او به چند بازي آينده‌اش بستگي دارد».

تيم‌هاي يوونتوس و رئال مادريد امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در تورين به شرايطي مصاف هم مي‌روند که رئال با کسب 9 امتياز از 3 بازي قبلي‌اش در صدر جدول گروه B قرار دارد اما يوونتوس 2 امتيازي در رده سوم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها