کد خبر: ۱۷۹۶۸۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۹     ۱۴ آبان ۱۳۹۲

کیومرث چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پس از مذاکراتی که داشتیم محمد باقری‌معتمد، قهرمان ارزنده ایران در وزن چهارم را برای دو فصل به خدمت گرفته‌ایم که کار بزرگی است. باقری‌معتمد قهرمانی جهان و آسیا و همچنین مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن را در کارنامه دارد و سود بردن از تکواندوکاری با این افتخارات برای هر تیمی مفید خواهد بود.

وی افزود: ان‌شاءالله از هفته دوم لیگ برتر محمد باقری‌معتمد می‌تواند برای ما مبارزه کند. او از این هفته به اردوهای ما اضافه خواهد شد.

سرپرست تیم تکواندوی استیل‌البرز در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری را هم قصد دارد به ترکیب خود اضافه کند، گفت: با چند بازیکن دیگر هم مذاکره کرده‌ایم که مهم‌ترین آنها یوسف کرمی، قهرمان ارزنده کشورمان و یکی از بزرگان این رشته است. فکر می‌کنم طی روزهای آینده وضعیت او هم مشخص شود. فعلا در حال مذاکره هستیم.

چگینی در مورد شکایتی که باشگاه استیل البرز از امید عمیدی و یک تکواندوکار دیگر این باشگاه به کمیته قضایی فدراسیون تکواندو شده بود، گفت: پس از بررسی تمام جوانب و طی شدن برخی کارها سرانجام به این نتیجه رسیدیم که دو تکواندوکار جوان خود را ببخشیم و آنها هم قول دادند، در این فصل همچنان در خدمت باشگاه استیل البرز باشند. امیدوارم با ترکیبی که تشکیل می‌دهیم، بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها