کد خبر: ۱۸۰۹۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
بازیگر نقش مسلم‌بن‌عقیل در سریال مختارنامه گفت: بزرگی حضرت مسلم(ع) و جایگاهش در ذهن مخاطبان، ایفای نقش آن بزرگوار را برایم دشوار می‌کرد.

به گزارش 598، امین زندگانی، بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص تولیدات مناسبتی به سایت باشگاه خبرنگاران گفت: تولیدات مناسبتی تأثیرات بسیار خوبی بر روی مخاطبان و انتقال مفاهیم به خصوص مذهبی را دارد اما متاسفانه به دلیل کوتاه بودن زمان آثار از درجه کیفیتی نسبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: اگر فیلمسازان با یک رجوع زودتر به تقدیم درخصوص تولید آثار مناسبتی برنامه ریزی و شروع به ساخت کنند به طور منظم علاوه بر افزایش کیفیت، بازی بازیگران هم پخته تر خواهد شد.

زندگانی در مورد آثار تولید شده در ایام ماه محرم اظهار داشت: آثار خوبی چون سفرسبز، معصومیت از دست رفته، غریبانه، و مختارنامه ویژه ماه محرم تولید و پخش شد و توانست در روح و جان مخاطبان نفوذ کند.

وی در مورد ایفای نقش حضرت مسلم (ع) در مجموعه تلویزیونی مختارنامه عنوان کرد: زمانی که داوود میرباقری پیشنهاد این نقش را به من داد به جای خوشحال شدن بیشتر ترسیدم، چون شخصیت حضرت مسلم (ع) به قدری بزرگ است و همچنین با اجرای تعزیه‌ها و بیان حکایتها در روح و جان مردم نفوذ کرده مسئولیت ایفای این نقش بر روی شانهایم به شدت سنگینی می‌کرد و به همین دلیل از قبول این دعوت در ابتدا ترسیدم.

وی ادامه داد: در زمان بازی در نقش حضرت مسلم (ع) سعی بر این داشتم که به بهترین نحوه مظلومیت و رشادتهایشان را به درستی به تصویر بکشم و خوشبختانه پس از پخش مجموعه مختارنامه مخاطبان با نقش ارتباط برقرار کردند و نگاه مردم نسبت به شخص خودم و نقشی که ایفا کردم تغییر کرد و احترام بیشتری پس از آن برایم قائل بودند که تمام اینها را مدیون نقشم در این مجموعه بودم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم فیلمسازان عرصه هنر در تولید آثار مناسبتی بیش از گذشته زمان بگذارند تا لطمه‌ای به کار و بازی بازیگران وارد نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها