کد خبر: ۱۸۱۰۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، منصوريان در اين باره گفت: اردوي ما در هتل آکادمي ملي فوتبال آغاز شده و تيم ملي زير22 سال در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي تمرين مي‌کند.

وي ادامه داد: ديروز (شنبه) تمرينات‌مان را در زمين شماره 2 انجام داديم و پس از گرم کردن با توپ، بازيکنان به 2 دسته تقسيم شدند. بازيکناني که در ليگ برتر بازي کرده بودند ريکاوري انجام دادند و پس از کشش و تمرينات سبک استراحت کردند. بازيکناني که در ليگ برتر بازي نکرده بودند هم تمرينات تاکتيکي انجام دادند به اين ترتيب که پس از پاس هاي بلند و کوتاه، در 4 منطقه زمين تقسيم شدند و فوتبال دست گرمي بازي کردند.

منصوريان در ادامه گفت: تمرينات تيم ملي زير22 سال امروز (يک‌شنبه) هم ادامه دارد و از ساعت 15 تا 17 در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي تمرين خواهيم کرد. همچنين تا امشب بازي با 2 تيم ليگ برتري در روزهاي 24 و 27 آبان هم قطعي مي‌شود و در نظر داريم که در زمين شماره 2 آکادمي ملي فوتبال يا زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي 2 بازي دوستانه انجام دهيم که البته به احتمال زياد پشت درهاي بسته خواهد بود.

سرمربي تيم ملي زير22 سال در پايان گفت: بر اساس اعلام رئيس فدراسيون فوتبال ، قرار است در جزيره کيش ميزبان تيم اميد کره جنوبي باشيم و روز اول دي ماه در جزيره کيش، اولين بازي دوستانه با اين تيم انجام خواهد شد. 2 بازي دوستانه با کره جنوبي برنامه‌ريزي شده است که طي مذاکرات رئيس فدراسيون فوتبال ايران با رئيس فدراسيون کره جنوبي اين 2 بازي دوستانه نهايي شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها