کد خبر: ۱۸۱۳۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
با بحراني‌تر شدن وضعيت‌هاي تيم‌هاي ميلان و سامپدوريا در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا، رسانه‌هاي اين کشور از گزينه‌هايي جديد براي هدايت اين 2 تيم نام مي‌برند.
تساوي خارج از خانه شب گذشته (يکشنبه) ميلان برابر کيه‌وو که منجر به افزايش فاصله روسونري با صدرنشينان سري A شد، بهانه ديگري به دست رسانه‌هاي ايتاليايي داد تا شمارش معکوس براي اخراج ماسيمليانو آلگري، سرمربي قرمزومشکي‌پوشان را آغاز کنند.

به نقل از تسنيم، گروهي از رسانه‌هاي ايتاليايي صبح امروز اقدام به گمانه‌زني درباره گزينه‌هاي بعدي هدايت ميلان کرده‌اند که در اين بين بيشتر از همه نام فيليپو اينزاگي، مهاجم ايتاليايي پيشين ميلان که فصل پيش با دنياي بازيگري خداحافظي کرد به چشم مي‌خورد.

طبق گزارش‌ها، آدريانو گالياني، نايب رئيس باشگاه ميلان امشب با سيلويو برلوسکوني، مالک باشگاه گفت‌وگو و در مورد آينده آلگري تصميم‌گيري خواهند کرد. اين گزارش‌ها حکايت از آن دارند که برلوسکوني، کسي که در پايان فصل گذشته وسوسه شده بود آلگري را از کار برکنار کند، اينزاگي را به عنوان جانشين وي در نظر گرفته است. اينزاگي که در حال حاضر به عنوان سرمربي تيم جوانان باشگاه فعاليت مي‌کند.

در همين حال گروهي ديگر از رسانه‌هاي ايتالياي درباره وضعيت سرمربي حال حاضر تيم سامپدوريا گمانه‌زني کرده و مدعي شده‌اند به محض اخراج دليو روسي، سينيشا ميهايلوويچ، ستاره صرب پيشين تيم‌هاي لاتزيو و اينتر جاي او را خواهد گرفت. صبح امروز اعلام شد که به دنبال شکست 2 بر يک سامپدوريا برابر فيورنتينا، دليو روسي از کار برکنار خواهد شد. تيم دليو روسي که او در ماه دسامبر سال گذشته و پس از اخراج جاي چيرو فرارا هدايتش را برعهده گرفت با کسب تنها 2 پيروزي از 12 بازي خود در اين فصل سري A در منطقه سقوط جدول قرار دارد.

ميهايلوويچ 44 ساله که تجربه مربيگري در تيم‌هاي ايتاليايي مانند، بولونيا، کاتانيا و فيورنتينا را دارد، در دوران بازيگري خود براي سامپدوريا هم توپ زد. 2 بازي بعدي آبي‌پوشان شهر جنوا برابر لاتزيو و اينتر است و اين بدان معنا است که در صورت استخدام ميهايلوويچ به عنوان سرمربي سامپدوريا، او بايد رودرروي تيم‌هاي پيشين خود بايستد. علاوه بر ميهايلوويچ از اوجينيو کوريني و زدنک زمن نيز به عنوان گزينه‌هاي احتمالي هدايت سمپدوريا نام برده مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها