کد خبر: ۱۸۱۵۴
زمان انتشار: ۲۳:۳۸     ۳۱ مرداد ۱۳۹۰
ظرفیت در نظر گرفته شده در انتخاب تعداد نمایندگی های این طرح به منظور بازدید ادواری 100 هزار دستگاه خودرو در سال برای فاز شروع پیش بینی شده و افزایش ظرفیت شبکه نمایندگی ها به منظور ارائه خدمات مذکور در حال برنامه ریزی و اجرا است.
به گزارش سایپانیوز مهندس حسن عموزاده مدیر عامل شرکت سایپا یدک با بیان مطلب فوق عنوان کرد: بازدید ادواری سطح 2 خودروهای گازسوز( بازدید مخازن و قسمت فشار قوی) توسط نمایندگی های مجاز گروه سایپا به مرحله اجراء در می آید.

وی گفت: از بین 277 نمایندگی مجاز شبکه خدمات پس از فروش سایپا که دارای مجوز ارائه خدمات سطح یک(قسمت فشار ضعیف سیستم گاز سوز) هستند و همچنین 47 نمایندگی جهت ارائه خدمات سطح 2 ( بازدید چشمی مخازن و قسمت فشار قوی ) براساس گستره جغرافیایی و تعداد خودروهای گاز سوز در حال تردد در هر منطقه انتخاب و آموزشهای سطح دو برای مربیان و کارشناسان فنی شرکت توسط موسسه مورد تایید سازمان استاندارد برگزار و پس از آن دوره های آموزشی برای 47 نمایندگی منتخب نیز اجرا شد.

مدیرعامل شرکت سایپا یدک همچنین اظهار داشت: مطابق الزامات ارائه شده در استانداردهای ملی ایران، مجدداً استاندارد نمایندگی های منتخب CNG به جهت فضا، تجهیزات، تعداد نفرات و سایر الزامات مرتبط مورد بازنگری قرار گرفت و بازدید از این نمایندگی ها به منظور ارزیابی و صحه گذاری شروع فعالیت به انجام رسیده است.
مهندس عموزاده بیان داشت: بانک اطلاعاتی کلیه خودروهای گازسوز از شرکت سایپا اخذ و در سیستم های شرکت سایپا یدک بارگذاری شده است و در صورت اعلام نوع اطلاعات  مورد نظر از سوی ستاد حمل و نقل سوخت کشور در بازه زمانی مشخص، کلیه اطلاعات خودروهای مراجعه کننده برای بازدید ادواری در اختیار ستاد حمل و نقل سوخت کشور قرار می گیرد.
مدیر عامل شرکت سایپا یدک گفت: با انجام فعالیت ها و زیر ساخت های لازم و نیز اطلاع رسانی کافی به مشتریان از طریق مکانیزم های ارتباطی موجود در شرکت سایپا یدک بسته ارائه خدمات مذکور طراحی و از اواخر مرداد ماه سال جاری شبکه خدمات پس از فروش آمادگی لازم جهت پذیرش خودروهای مذکور را خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها