کد خبر: ۱۸۲۰۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سرمربي انگليس پس از شکست خانگي مقابل شيلي اعلام کرد تيمش از اين شکست درس گرفته‌ است.
تيم ملي فوتبال انگليس در ديداري دوستانه و در ورزشگاه ومبلي لندن با شکست دو بر صفر مقابل شيلي به کار خود پايان داد.

در اين ديدار الکسيس سانچس در دقيقه‌هاي هفت و 94 براي تيم ميهمان گلزني کرد تا سه شير را در خانه خودي تحقير کند. تماشاگران انگليسي که تا پايان ديدار در ورزشگاه مانده بودند پس از سوت پايان از شيوه نمايش تيم‌شان انتقاد کرده و بازيکنان را هو کردند. روي هاجسون هم که تغييرات زيادي در ترکيب تيمش اعمال کرده بود باز هم نتوانست مانع از شکست تيمش شود. فريزر فورستر، ادم لايانا و جي رودريگز بازيکناني بودند که براي نخستين بار در ترکيب انگليس به ميدان رفتند.

هاجسون در مورد اين ديدار گفت: فکر مي‌کنم هو شدن بازيکنانم بخشي از بازي بود. هواداران به هيچ‌وجه دوست ندارند اين تيم شکست بخورد. چه کسي دوست دارد شکست بخورد؟ امروزه بازي‌هاي زيادي نيستند که تيم ميزبان در آن شکست خورده و هواداران به هو کردن تيم خودي بپردازند. درس‌هاي زيادي از اين شکست گرفتيم. پيش از بازي هم گفته بودم که شيلي خيلي تيم خوبي است. آنها اين موضوع را در ديدار مقابل ما نشان دادند.

سرمربي پيشين تيم‌هاي فولام و اينترميلان در ادامه عنوان کرد: بعضي وقت‌ها لازم است که خودتان را زياد دست بالا نگيريد. همه بازيکنانم از اينکه روند خوب ما با يک شکست خانگي تمام شد، ناراحت بودند. همواره بايد از شکست‌ها نکته‌هاي مثبت را برداشت کرد. براي شکست دادن تيم‌هاي خوب بايد بهتر از اينها بازي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها