کد خبر: ۱۸۲۲۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل از راز قتل پیرزن و پیرمردی که دو هفته قبل در منزل‌شان به طرز فجیعی به قتل رسیدند،پرده برداشت.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بابل در 12 آبان امسال مبنی بر وقوع قتل در منزل یکی از شهروندان در شهر امیرکلای شهرستان بابل موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران با حضور در صحنه قتل در بررسی‌های اولیه با جنازه پیرمرد و پیرزنی غرق در خون که با ضربات چاقو به قتل رسیدند مواجه شدند.

ماموران در ادامه با انجام تحقیقات بیشتر و استفاده از شگردهای خاص دریافتند مقتولان این حادثه به نام‌های «عباسعلی ـ ع» و  «کلثوم ـ س» بوده‌اند که در یک سرقت ناجوانمردانه از سوی سارق یا سارقان پس از سرقت جواهرآلات و طلاجات به قتل رسیدند.

ماموران با شناسایی علت و انگیزه قتل با توجه به شواهد و قراین موجود فردی به نام «ع- ع» یکی از بستگان مقتولان را به اتهام قتل دستگیر کردند.

متهم به قتل در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به جرمی شد اما با گذشت دو هفته از وقوع این جنایت با توجه به شواهد و قرائن موجود در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس روز گذشته لب به اعتراف گشود و به قتل این دو نفر با همدستی فردی دیگر به نام «ک- ح» 50 ساله اقرار کرد.

ماموران در ادامه این فرد را نیز دستگیر کردند که متهمان به قتل در اظهارات خود به پلیس عنوان داشتند در نیمه‌های شب با ورود به منزل این پیرمرد و پیرزن پس از قتل آنان با چاقو، جواهرات و طلاجات آنان به میزان 10 تا 12 عدد النگو و انگشتر طلا را سرقت کرده و متواری شدند.

متهمان با تشریح صحنه جنایت در حضور بازپرس ویژه قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

* کشف 10 کیلوگرم تریاک در میاندرود

در دومین خبر پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود از شناسایی و دستگیری متهمان تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 10 کیلوگرم تریاک خبر داد.

محمدرضا جانبازی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به نام «الف ـ ش» موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی این فرد دریافتند متهم به مواد مخدر با تهیه اتاقی در داخل یک باغ اقدام به تهیه و توزیع آن می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی ماموران در عملیات پلیسی این باغ را محاصره و ضمن دستگیری در بازرسی از آن موفق شدند 10 کیلوگرم تریاک بالفافه را کشف و ضبط کنند.

جانبازی افزود: در همین ارتباط فردی دیگر به نام «ع ـ خ» از همدستان متهم که در حال استعمال مواد مخدر بوده دستگیر شد و دو دستگاه خودرو متهمان توقیف شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها