کد خبر: ۱۸۲۴۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
رئال مادريد مي‌تواند هر زمان که بخواهد جاي خالي خديرا را که دچار مصدوميت بلند مدتي شده، پر کند. در قوانين فدراسيون فوتبال اسپانيا آمده است: به جز دو پنجره رسمي نقل و انتقالات، وقتي بازيکني نتواند به دليل مصدوميت يا بيماري به بازي ادامه بدهد، در صورتي که اين بازيکن به مدت 5 ماه نتواند بازي کند، امتيازاتي به تيم داده مي‌شود.

به گزارش فارس،اين به معناي آن است که اگر رئال چنين تصميمي بگيرد، مي‌تواند از مجمع ورزش ملي که مسئول برگزاري لاليگا است، به همراه ارائه مدارک پزشکي چنين درخواستي را مطرح کند تا اين درخواست توسط کميسيون پزشکي ليگ مورد ارزيابي قرار بگيرد. در اين فصل تنها اوساسونا تاکنون چنين درخواستي را پس از مصدوميت سيسي مطرح کرده است.

اگر رئال تصميم بگيرد بازيکني جذب کند، دو گزينه پيش رو خواهد داشت. اگر بخواهند بازيکني را به سرعت به خدمت بگيرند، تنها مي‌توانند کسي را جذب کنند که در ليگ اسپانيا بازي مي‌کند يا بازيکني که قراردادي ندارد. رئال قادر نخواهد بود بازيکني را از باشگاه‌هاي خارجي به خدمت بگيرد زيرا بازارها بسته هستند.

در قوانين فدراسيون فوتبال اسپانيا همچنين نوشته شده است: خريد بازيکن تنها زماني ممکن است که نيازي به اجازه نقل و انتقالات بين‌المللي نباشد.

دومين انتخاب منتظر ماندن تا پنجره نقل و انتقالات زمستاني خواهد بود که از دوم تا 31 ژانويه باز است. قوهاي سپيد مي‌توانند در اين صورت در بازار نقل و انتقالات بين‌المللي خريد کنند و بازيکني که به تيم آورده مي‌شود، مي‌تواند در صورتي که در اين فصل با تيم ديگري در ليگ قهرمانان اروپا بازي نکرده باشد، براي رئال در اين مسابقات به ميدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها