کد خبر: ۱۸۲۴۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
عزيزمحمدي گفت: انتخاب گودرزي به عنوان وزير ورزش و جوانان را از سوي نمايندگان مجلس به فال نيک مي‌گيرم و اميدوارم وي بتواند در وزارت ورزش و جوانان کارهاي خوب و تأثيرگذاري انجام دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئيس اتحاديه فوتبال ادامه داد: سابقه‌ گودرزي در ورزش درخشان بوده و وي کارهاي علمي در خصوص ورزش انجام داده است و مديريت ورزشي خوبي هم در کارنامه‌اش ديده مي‌شود. با توجه به اينکه پايان نامه دانشگاهي وي نيز در خصوص ورزش بوده است وي به خوبي مي‌تواند نقاط ضعف و قوت جامعه‌ ورزش را شناسايي و در صدد رفع نواقص برآيد.

عزيزمحمدي ادامه داد: با توجه به اين که گودرزي بيشتر فعاليتش حول محور علم بوده است و در کارهاي اجرايي کمتر حضور داشته است و بايد از افرادي که سابقه اجرايي دارند استفاده کند.

رئيس اتحاديه فوتبال اظهار داشت: اولين اولويت کاري وزير ورزش و جوانان بايد تعيين تکليف فدراسيون هايي باشد که با سرپرست اداره مي شوند.

اولويت بعدي نيز بايد به تيم‌هايي اختصاص پيدا کند که به جام جهاني صعود کردند و همان طور که مشخص است المپيک نيز نزديک است بايد فکري در خصوص آن شود تا به بهترين نتيجه برسيم.

عزيزمحمدي خاطرنشان کرد: فکر مي کنم يکي از اولويت‌هاي مهم وزارت ورزش بايد خصوصي سازي تيم‌هاي فوتبال و ساير حوزه‌هاي ورزشي باشد.

بايد رايزني‌هاي موثري در جهت خصوصي سازي باشگاه‌ها صورت گيرد تا تکليف باشگاه‌ها مشخص باشد و بالاخره براي جوانان هم بايد يک کار ضرب الاجلي انجام شود تا مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان نيز برطرف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها