کد خبر: ۱۸۳۳۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سرمربی سابق ذوب‌آهن گفت: جالب است که سرمربی ذوب‌آهن استعفا می‌دهد، اما استعفایش قبول نشده و به جای آن مربی‌های تیم را تعویض می‌کنند.

رسول کربکندی امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن و سپاهان در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از تیم ذوب‌آهن انتظار بالایی وجود نداشت و شاید دلایل عدم نتیجه‌گیری این تیم تغییرات پی ‌در پی مربیان بوده است و در سال گذشته من سر‌مربی این تیم بودم، پس از من آقای کاظمی جانشینم شد، سپس یاوری و پس از آن لوکا بوناچیچ سرمربی این تیم شده است.

وی با بیان اینکه این شرایط نشان می‌دهد که مشکل ذوب‌آهن مربی نبوده است، اضافه کرد: مشکل ذوب‌آهن مدیرانی بودند که با کم کردن بودجه‌های این تیم و کوته‌نظری، تیم ذوب‌آهن را از مسیر خودش خارج کردند و همیشه نیز پشت مربیان خودشان پنهان شدند و تلاش کردند که گناه عدم نتیجه‌گیری تیم را به گردن مربیان بیاندازند.

سرمربی سابق ذوب‌آهن تصریح کرد: این تیم همچنان خوب نتیجه نمی‌گیرد و جالب اینجا است که سرمربی استعفا می‌دهد، اما استعفایش قبول نشده و به جای آن مربی‌های تیم را تعویض می‌کنند.

*‌ در سپاهان سرمربی به مدیرعامل ترجیح داده شد

وی در ادامه به سپاهان اشاره کرد و افزود: انتظارات از این تیم بالاتر بود و این تیم، نفرات خوبی در ابتدای کار جذب کرده بود، اما از این بازیکنان خوب استفاده نکرد، ضمن اینکه بازیکنانی مانند افشین و یعقوب کریمی کیفیت ابتدای فصل خودشان را از دست دادند.

کربکندی تاکید کرد: نکته‌ای که سبب موفقیت سپاهان در سال‌های گذشته بوده، ثبات مدیریت این باشگاه بوده، اما این ثبات هم در این تیم از بین رفت و تغییرات در حال زیاد شدن است.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره سپاهان سرمربی را به مدیرعامل این باشگاه ترجیح دادند، ادامه داد: به هر حال این نکات سبب شد تا سپاهان با وجود حمایت‌های مالی و وجود تماشاگران خوب نتواند انتظارات را برآورده کند، اما در صورتی‌که این تیم بتواند در نیم‌فصل دوم بازیکنان مدنظرش را جذب کند، می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

سرمربی سابق ذوب‌آهن با اشاره به برگزاری بازی‌های سپاهان در نقش جهان گفت: درصد پایینی از بهانه سپاهان برای عدم نتیجه‌گیری می‌تواند زمین ورزشگاه فولادشهر باشد، چرا که به نظر من سپاهان شادابی و فشار لازم بر حریفان را ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها