کد خبر: ۱۸۳۶۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۲

باشگاه بورسيا دورتموند اعلام کرد 2 بازيکن تيم تحت هدايت يورگن کلوپ متس هوملس و مارسل اشملرز مصدوم شده‌اند.

به گزارش ايسنا، طبق خبري که در سايت دورتموند قرار گرفته است، هوملس دفاع وسط اين تيم در جريان بازي شب گذشته (سه‌شنبه) تيم ملي آلمان و انگليس دچار شکستگي از ناحيه استخوان ساق پا شده است و مطمئناً تا پايان سال 2013 قادر به همراهي زردپوشان وستفالن نخواهد بود. اين در حالي است که گفته مي‌شود حتي امکان دارد او تا اواسط ماه ژانويه نيز قادر به همراهي شاگردان کلوپ نباشد.

مصدوميت هوملس در شرايطي رخ داده است که دورتموند يکشنبه اين هفته در حساس‌ترين بازي نيم فصل نخست بوندس‌ليگا ميزبان بايرن مونيخ است و در بازي‌هاي اروپايي بعدي خود نيز بايد به مصاف ناپولي و مارسي برود.

سايت دورتموند همچنين از مصدوميت اشملرز نيز خبر داده و اعلام کرده است که او نيز تا 3 هفته قادر به همراهي نايب قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا نيست. اشملرز نيز در جريان بازي با تيم ملي انگليس از ناحيه ساق پا مصدوم شده است.

اشملرز به طور قطع 2 بازي حساس دورتموند برابر بايرن مونيخ و ناپولي را از دست خواهد داد اما امکان دارد به بازي اروپايي بعدي تيمش در خانه مارسي برسد. مصدوميت هوملس و اشملرز در حالي رخ داده است که دورتموند هافبک ترکيه‌اي خود ايلکاي گوندوگان و همچنين نوِن سوبوتيچ را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها