کد خبر: ۱۸۴۴۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶ گل در داربی لیورپول/داربی تهران یاد بگیرد
در داربی امروز شهر لیورپول که از ساعت ۴:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شد دو تیم لیورپولی به سود دیگر صدر نشینان لیگ برتر کار کردند
استقلال-پرسپولیس «لیورپول» هم مساوی شد

قانون آنلاین -در داربی امروز شهر لیورپول که از ساعت ۴:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شد  تیم قرمز پوش در همان دقایق ابتدایی با گل کوتینیو برزیلی از حریف پیش افتاد اما تنها ۳ دقیقه بعد میرالاس بلژیکی نتیجه را ۱-۱ کرد. دقیقه ۱۹ اما سوارس یک بار دیگر دروازه شاگردان مارتینز را گشود تا بار دیگر لیورپولی‌ها از حریف خود پیش بیفتند و این نیمه با همین نتیجه به پایان برسد.

درنیمه دوم جایی که یک ضربه ایستگاهی نصیب اورتونی‌ها شده بود. لوکاکو پشت توپ ایستاد و بعد از دفع توپ توسط دروازه‌بان در یک رفت و برگشت این خود لوکاکو بود که دروازه را یک بار دیگر باز کرد تا یک بلژیکی دیگر کار را برای آبی‌ها به تساوی برساند.اما بعد از  آمدن استوریج یکی از گلزنان لیورپول به زمین و چند حمله جسته گریخته لیوورپولی‌ها در دقیقه ۸۲ یک بار دیگر لوکاکو با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و این بار این تیم اورتون بود که برای اولین بار در این دیدار از حریف پیش می‌افتاد.

اما این پایان کار نبود چرا که در دقیقه ۸۹ بازی  استوریج هم یک گل دیگر با ضربه سر و با سانتر جرارد زد.  این دو تیم در دقایق باقی مانده حملات زیادی به روی دروازه یکدیگر داشتند که با یک گل آفساید استوریج هم همرا بود.در پایان دو تیم با همین نتیجه ۳-۳ به کار خود پایان دادند.

با این نتیجه لیورپول ۲۴ امتیازی و اورتون نیز به امتیاز ۲۱ رسید و باید منتظر نتیجه بازی‌های دیگر در این هفته باشند.

سوارس و استوریج  هم با این ۲گلشان خودشان را بالاتر از دیگر رقبا با ۹ گل در صدر جدول گلزنان می‌بینند .لوکاکو نیز با این ۲ گل با ۷ گل زده خودش را به صدر جدول نزدیک کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها