کد خبر: ۱۸۴۴۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
بازيکن باتجربه تراکتورسازي گفت: «مسئولان تیم از هر جاي دنيا مي‌خواهند بازيکن بگيرند، فقط بگيرند!»

598، مهدي کياني هفته گذشته به خاطر سرما خوردگي شديد 2 روز در تمرينات غايب بود اما بعد از بهبودي در تمرينات شرکت کرد. با بازگشت کياني به تمرينات خيال جلالي براي بازي با پرسپوليس راحت شد چراکه در اين ديدار حساس به کياني نياز دارد.

 

کياني از هفته‌ها پيش براي براي بازي با پرسپوليس خط و نشان کشيده بود و هنوز هم معتقد است مي‌توانند پرسپوليس را در تبريز شکست دهند و جبران شکست دور رفت را بکنند. در بازي دوستانه تراکتورسازي برابر شهرداري هم اين بازيکن فيکس بود. ديروز گفتگويي با او داشتيم که مي‌خوانيد:

 

* سرماخوردگي ات برطرف شد؟

- بله در حال حاضر مشکلي ندارم و با تيم تمرين مي‌کنم. براي بازي با پرسپوليس آماده هستم و تا روز بازي آمادگي‌ام بيشتر مي‌شود.

 

* چرا جلوي شهرداري به تساوي قناعت کرديد؟

- اين بازي دوستانه بود و ما براي قرار گرفتن در شرايط بازي به ديدار شهرداري رفتيم. کيفيت بد زمين اجازه نداد آنطور که مي‌خواستيم بازي کنيم. چون دوره بدنسازي را انجام مي‌دهيم بچه‌ها مواظب بودند تا مصدوم نشوند و زياد درگير نمي‌شدند. يک سري از بازيکنان هم جوان تر بودند. در نيمه دوم بازي بهتر شديم و توانستيم بازي را مساوي کنيم. به هر حال بچه‌ها کمي مراعات کردند.

 

* جريان درگيري فخرالديني بود؟

- بازيکن حريف بايد احترام ميلاد را نگه مي‌داشت. اين بازيکن نبايد بي احترامي کرد چون ميلاد براي تيم تبريزي و شهرشان بازي مي‌کند. نبايد اين کار را مي‌کردند و اين درگيري زود تمام شد و ما هم نمي خواستيم ادامه بدهيم چون بيشتر کش پيدا مي‌کرد که نه براي تراکتور خوب بود و نه شهر تبريز.

 

* شرايط تراکتورسازي بعد از يک هفته تمرين چطور است؟

- در اين يک هفته تمرينات خوبي انجام داديم و بعد از اضافه شدن ملي‌پوشان شرايط بهتر هم مي‌شود. بايد تا روز جمعه به اوج آمادگي برسيم.

 

* تراکتور در اين فصل زياد مصدوم داده و اين ماجرا عجيب است؟

- بله متاسفانه خيلي بد شانسي آورديم. نمي دانم از بدشانسي آقا مجيد بوده يا تيم مان را چشم زدند که اينقدر مصدوم داديم.4، 5 بازيکن تاثير گذارمان را از دست داديم و اين خيلي بد است.

 

* اين مصدوميت‌ها به اين خاطر نيست که مربي بدنساز نداريد؟

- به هر حال سرمربي اينطور تشخيص داده و من هم بعنوان بازيکن بايد تمرين کنم. حتما آقاي جلالي اينطور صلاح ديدند ومن نمي توانم اظهار نظر کنم.

 

* تراکتورسازي تا حالا بازيکني نگرفته اين به ضرر تيم نمي شود؟

- به ضرر تيم که مي‌شود و مسئولان باشگاه بايد براي تقويت تيم بازيکن بگيرند. باشگاه بايد بازيکني بگيرد که به درد تيم بخورد.

 

* ظاهرا قرار است 2 برزيلي جذب شوند؟

- از هر جاي دنيا مي‌خواهند بازيکن بگيرند فقط بگيرند!

 

* يعني مليت بازيکنان جديد فرقي نمي کند؟!

- بازيکني بگيرند که به درد تيم بخورد و فرقي نمي کند بچه کجاست! ايراني باشد که چه بهتر. اما تا حالا چند بازيکن خارجي آمدند اما بعد از چند روز رفتند.

 

* کرار و سيد صالحي مي‌توانند به تراکتور کمک کنند؟

- خيلي مي‌توانند به تراکتور کمک کنند و بازيکنان خيلي خوبي هستند. با جو تراکتور هم آشنا هستند و بالاخره باشگاه بايد کاري کند.

 

* بازي با پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟

- بازي با پرسپوليس 6 امتياز دارد و ما هم براي رسيدن به صدر جدول بايد ببريم. بايد شکست هفته اول را جبران کنيم و فکر کنم بازي خيلي جذاب شود.

 

* هواداران ورزشگاه را پر مي‌کنند؟

- صد در صد هواداران جمعه ورزشگاه را پر مي‌کنند. با بازي که مقابل استقلال انجام داديم هواداران خوشحال شدند و در اين بازي هم مي‌آيند تا قدرت تراکتور را ببينند.

 

* به برد يک بر صفر راضي هستيد؟

- نه، ما مي‌توانيم حتي 3 بر صفر بازي را ببريم. اين توانايي را داريم. البته اگر بازي گره بخورد همان يک گل هم خوب است.

 

* پيام صادقيان هم در اين بازي غايب است؟

- براي ما فرقي نمي کند البته اگر تمام بازيکنان خوب بودند بازي جذاب تر مي‌شد. پيام بازيکن خوب و آينده داري است و به نظر من بايد به تيم ملي دعوت شود. فرد فوتبال بازي نمي کند و نفرات ديگر پرسپوليس هم خوب هستند. پرسپوليسي‌هاي ما هم انگيزه زيادي دارند. اين بازي جذاب مي‌شود.

 

* با آمدن حاتمي تراکتوري هاي پرسپوليس هم زياد شدند!

- فرزاد بچه خوبي است اما هر نيم فصل تيم عوض مي‌کند و سوژه شده! (باخنده) به هر حال ما اجازه گلزني نمي دهيم.

 

* تبريزي‌ها از دهنوي استقبال مي‌کنند؟

- هواداران تراکتورسازي دهنوي را تشويق مي‌کنند. قاسم خيلي براي تراکتور زحمت کشيده و حالا در فوتبال حرفه اي بازيکن پرسپوليس است. اميدوارم دهنوي با روحيه خوب به روزهاي اوجش برگردد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها