کد خبر: ۱۸۴۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
در آمريكا دقيقا همان كساني كه از آنان انتظار مي‌رود تا از زنان در برابر ناامني‌ها دفاع كنند، يعني نيروهاي پليس، بارها متهم به تجاوز جنسي به زنان شده‌اند. اين در حالي است كه ساختار قانوني در آمريكا به گونه‌اي طراحي شده كه زنان نمي‌توانند در شكايت‌هاي خود از اين‌گونه متجاوزين پيروز ميدان باشند و حتي بعضا زنان را به خاطر جنايتي كه عليه آنان صورت گرفته، مورد سرزنش قرار مي‌دهد.
به گزارش 598، پايگاه اطلاع‌رساني آلترنت در گزارشي نوشت: اگر اتفاقات چند ماه گذشته پيامي براي زنان آمريكايي داشته باشد، آن پيام اين است كه اگر مورد تجاوز جنسي قرار گرفتند نبايد انتظار داشته باشند كه قانون عدالت طرف آنها را بگيرد!


بنابراين گزارش، در آمريكا دقيقا همان كساني كه از آنان انتظار مي‌رود تا از زنان در برابر ناامني‌ها دفاع كنند، يعني نيروهاي پليس، بارها متهم به تجاوز جنسي به زنان شده‌اند. اين در حالي است كه ساختار قانوني در آمريكا به گونه‌اي طراحي شده كه زنان نمي‌توانند در شكايت‌هاي خود از اين‌گونه متجاوزين پيروز ميدان باشند و حتي بعضا زنان را به خاطر جنايتي كه عليه آنان صورت گرفته، مورد سرزنش قرار مي‌دهد.

اين گزارش ضمن بيان برخي نمونه‌ها از تجاوز به زنان در آمريكا آورده است: در ماه مه سال جاري ميلادي، دو پاسبان در شهر نيويورك كه تجاوز آنها به يك زن در خانه اين زن از طريق تصاوير ويدئويي مسجل شده بود از اتهام خود تبرئه شدند! دليل اين تبرئه نيز در نوع خود جالب است، اين دو پاسبان تبرئه شدند چون زن مورد تجاوز قرار گرفته مست بوده است!

بنابراين گزارش، يك هفته قبل نيز يك افسر پليس آمريكا كه در مرخصي به سر مي‌برد با استفاده از سلاح خود يك زن را مجبور به تن دادن به سوءاستفاده جنسي كرد.

گفتني است، نيروهاي پليس آمريكا كه با اين اوصاف خود پيشرو در اين خلاف بزرگ و عمل غيراخلاقي هستند، وظيفه دارند تا از زنان در برابر تجاوز افراد خلاف‌كار دفاع كنند و مراقب آنها باشند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها