کد خبر: ۱۸۵۷۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۰ آذر ۱۳۹۲

شیث رضایی ساعاتی دیگر به سمت کرمان حرکت می کند تا فردا با ثبت قراردادش با تیم کرمانی تلاشش را برای حفظ این تیم در لیگ برتر انجام دهد.  مصاحبه بانک ورزش با شیث را  در زیر می خوانید:


چه شد که به کرمان رفتی؟
مس تیم بی حاشیه ای است و مردم کرمان خیلی فوتبال دوست هستند. از طرف دیگر مظلومی را می شناسم و می دانم تخصصش برگرداندن بازیکنانی است که در حال فراموشی هستند. همان طور که می دانید از پرسپولیس اخراج شدم و سپس با محرومیت روبرو شدم و به لیگ یک رفتم و داشتم از یادها فراموش می شدم که آقای مظلومی به من اطمینان کرد و مرا به تیمش دعوت کرد.


از چه تیم هایی پیشنهاد داشتی؟
نمی خواهم به نام همه تیم ها اشاره کنم. فق تشکر می کنم از آقای یاوری، آقای درودگر، آقای قلعه نویی و فتح الله زاده که خیلی به من لطف داشتند. از یحیی گل محمدی و مایلی کهن هم خیلی ممنونم ولی در نهایت فکر کردم که در کرمان می توانم موفق باشم.


پیشنهاد استقلال به تو صحت داشت؟
نمی خواهم به این ماجرا وارد شوم.


می گویند هواداران این تیم تو را نخواستند.
خب حق دارند. همانطور که پرسپولیسی ها از حضور بازیکنان سابق استقلال در تیم شان ناراحت هستند، استقلالی ها هم چنین حسی به پرسپولیسی ها دارند. اسم پرسپولیس روی من هست و نمی توان این را انکار کرد. هرچند از این تیم اخراج شده باشم و هیچ هواداری نام مرا در استادیوم ها صدا نزند من باز هم پرسپولیسی هستم و نمی خواهم دل هواداران پرسپولیس را بشکنم. همانطور که دیدیم بازیکنانی که از پرسپولیس به استقلال رفتند دل هواداران را شکسته اند. شاید محبوبیت من نصف آنها باشد ولی همین قدر که یک نوجوان مرا در خیابان می بیند و می گوید به استقلال نرو برای من همان یک نفر هم کافیست و به حرفش گوش می کنم.


اگر پیشنهادات دیگر هم نبود باز هم به پیشنهاد استقلال فکر نمی کردی؟
به همان مکه ای که رفتم قسم اگر بدون تیم هم می ماندم باز به استقلال نمی رفتم. اگر می رفتم در حق استقلال، قلعه نویی و هواداران این تیم ظلم کرده بودم. در حق خودم ظلم کرده بودم.


به بازگشت به پرسپولیس هم فکر می کنی؟
تنها امید من برای ادامه دادن فوتبال بازگشت به پرسپولیس است. من به این امید زنده ام و فوتبال بازی می کنم. شاید هم این اتفاق نیفتد ولی من به این امید فوتبالم را ادامه می دهم. البته فعلا امیدوارم مظلومی را سربلند کنم. امیدوارم او را سربلند کنم.


به نظرت مس در لیگ برتر می ماند؟
شیث رضایی تمام توانش را برای این تیم به کار می بندد. امیدوارم با تلاش باقی بازیکنان به رتبه خوبی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها