کد خبر: ۱۸۵۹۱
زمان انتشار: ۰۲:۴۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام اله علیها:

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) از برگزاری آئین تجلیل از قاریان و خادمان قرآن کریم حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شبستان نجمه خاتون آستانه مقدسه قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه (علیها السلام): حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی با اشاره به این که این آیین با حضور هزار نفر از قاریان و خادمان   قرآنی حرم برگزار می شود اظهار داشت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی قرآنی از جمله ترتیل خوانی نوجوانان، حلقه های قرآنی و برنامه های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان را برگزار کرده است که این آیین در راستای تجلیل از قاریان و افرادی است که حرم مطهر را در برگزاری این مراسم ها یاری کردند.

وی بیان داشت: تجلیل از ترتیل خوانان در بخش خواهران ،برادران و عوامل اجرایی برنامه های قرآنی نیز در پایان مراسم انجام خواهد شد.

  حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این که این مراسم هر سال در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان انجام می شود افزود: تجلیل از قاریان و خادمان قرآن حرم حضرت معصومه (س) امسال برای اولین بار به صورت آیین انجام می شود که امیدواریم در سالهای آینده شاهد برگزاری هرچه با شکوه تر این آیین باشیم.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور قاریان، مرتلان، موذنان و گروه تواشیح هفتم تیر ماه  بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها