کد خبر: ۱۸۶۰۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
در برخی مناطق کشور یکی از گروه ها به نام" انجمن دعوت به اصلاح " از گروه های مختلف سیاسی ،انجمن ها و گرو ه های کارگری در شهر های مختلف کشور عضو گیری می کند.
به گزارش 598 به نقل از دانا، شنیده ها حکایت از آن دارد که اخیرا اصلاح طلبان با توجه به انزوای نسبی در دوره ریاست جمهوری قبل و کم رنگ شدن فعالیت های سیاسی خودشان در سطح جامعه اقدام به تشکیل گروه‌هایی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش اصلاح طلبان در اکثر دانشگاه‌های کشور سعی در جذب هرچه بیشتر دانشجویان و جوانان دارند.

در برخی مناطق کشور شنیده شده که یکی از این گروه ها به نام" انجمن دعوت به اصلاح " از گروه های مختلف سیاسی ،انجمن ها و گرو ه های کارگری در شهر های مختلف کشور عضو گیری می کند.

این گروه جهت روشن کردن مواضع و اهداف سازمانی خود، بروشور هایی را با عنوان های مختلف از جمله "راه کارهای اصلاح وضع کنونی" ، "معرفی اسلام ناب" و .. در بین اعضا خود توزیع و جلسات متعددی با اعضای اصلاح طلب در شهرهایی همچون تهران و سایر نقاط کشور برگزار کرده است.

پیش از این هم اخباری منتشر شده بود که از تکاپوی شورای مشورتی اصلاح طلبان در برخی از نقاط کشور برای انجام فعالیت های اثرگذار در جامعه حکایت داشت.

از جمله تحرکات این شورا می‌توان به فعالیت برخی اصلاح طلبان در شهر قم اشاره کرد.

گفته می شود یکی از اعضای ارشد مجمع مدرسین و محققین همچنین یکی از فعالین حزب منحله مشارکت در این شورا فعالیت چشم گیر دارند.

هدف اصلی از این گونه فعالیت ها زنده نگه داشتن نام اصلاحات در کشور است؛ این افراد قصد دارند خود را در جامعه به عنوان حزبی فعال و اثرگذار معرفی کنند.

در حال حاضر نیز به نظر می رسد که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، برخی از اصلاح طلبان که نقش بسیار زیادی در دامن زدن به فتنه ۸۸ نیز داشتند بار دیگر سودای فتنه گری در سر می پرورانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها