کد خبر: ۱۸۷۱۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
پانزدهمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي آلمان با پيروزي پرگل بايرن مونيخ در خانه وردربرمن پيگيري شد.
هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي آلمان موسوم به بوندس‌ليگا از ساعت 18 امروز (شنبه) با برگزاري 5 ديدار پيگيري شد که طي آن تيم‌هاي بايرن مونيخ، مونشن گلادباخ، هوفنهايم، آگزبورگ، اشتوتگارت مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.

در حساس‌ترين ديدار امروز تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه وزر به مصاف وردربرمن رفت که موفق شد با نتيجه 7 بر صفر ميزبان خود را درهم بکوبد. براي بايرن مونيخ در اين بازي خارج از خانه که در حضور بيش از 42 هزار تماشاگر برگزار شد، آساني مولونگوتي (21 - گل به خودي)، دنيل فن‌بويتن (27)، فرانک ريبري (38 و 88) توماس مولر (68) و ماريو گوتسه (90 و در دقايق تلف شده) موفق به گلزني شدند.

بايرن مونيخ با اين پيروزي 42 امتيازي شد و حاشيه امنيت خود در صدر جدول بوندس‌ليگا با بايرلورکوزن، نزديک‌ترين تعقيب‌کننده‌اش را به عدد 7 رساند، لورکوزني که از ساعت 21 امشب در آخرين ديدار روز دوم از هفته پانزدهم بوندس‌ليگا در خانه بورسيادورتموند به ميدان مي‌رود.

عصر امروز همچنين تيم فوتبال شالکه در خانه مونشن گلادباخ با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داد تا همچنان با 24 امتياز، پايين‌تر از گلادباخ 31 امتيازي، تيم پنجم جدول رده‌بندي بوندس‌ليگا باشد. در اين بازي براي گلادباخ رافائل(24) و مکس کروز (45 - پنالتي) گلزني کردند، آنهم در شرايطي که تيم شالکه با گل دقيقه 17 جفرسون فارفان از روي نقطه پنالتي با يک گل از ميزبان خود پيش افتاده بود.

- نتايج ديدارهاي امروز بوندس ليگا به شرح زير است:

بورسيا مونشن‌گلادباخ 2 - شالکه يک

اينتراخت فرانکفورت يک - هوفنهايم 2

هامبورگ صفر - آگزبورگ يک

اشتوتگارت 4 - هانوفر 2

وردربرمن صفر - بايرن مونيخ 7

پرونده هفته پانزدهم اين رقابت‌ها فردا (يکشنبه) با انجام 2 ديدار بسته مي‌شود. در نخستين بازي فرايبورگ پذيراي ولفسبورگ است و در آخرين ديدار اينتراخت برانشوايگ در خانه خود به مصاف هرتابرلين مي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها