کد خبر: ۱۸۷۵۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين جمله که ايراني‌ها دنبال سوژه هستند به دفاع از مدافع ملي‌پوش استقلال پرداخت.
محسن بنگر در مورد قرعه تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني و هم‌گروهي اين تيم با آرژانتين، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين اظهار داشت: به نظر من قرعه سختي نصيب تيم ملي شده است. هر چند که اين قرعه مي‌توانست مانند کره جنوبي راحت‌تر و يا مانند استراليا سخت‌تر شود.

به گزارش تسنيم ، وي در ادامه افزود: تيم ملي براي موفقيت در جام جهاني بايد تدارک خوبي را ببيند. اگر بازي با آرژانتين را کنار بگذاريم بايد براي 2 بازي ديگر برنامه‌ريزي کنيم، چرا که در جام جهاني نمي‌توانيم همه چيز را دست خدا بسپاريم. در کنار لطف خدا بايد خودمان هم تلاش کنيم تا به نتيجه مناسبي دست يابيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اظهارنظر برخي در مورد تقابل احتمالي هاشم بيک‌زاده با ليونل مسي و تمسخر کردن مدافع استقلال عنوان کرد: متاسفانه ما ايراني‌ها سريع دنبال سوژه درست کردن هستيم! بيک‌زاده در چند بازي آخر تيم ملي عملکردي فوق‌العاده داشته است. به جاي تشکر از او نمي‌دانم چرا با او اينطور رفتار مي‌کنند!

بنگر با بيان اينکه بوسني‌وهرزگوين حريف قدرتمندي براي تيم ملي فوتبال ايران است، گفت: بوسني در شرايطي به جام جهاني صعود کرده که تيم‌هاي اروپايي مانند سوئد، چک و حتي ولز با ستارگانش نتوانستند در آن حاضر شوند. پس با تيم قدرتمندي روبه‌رو خواهيم شد. نيجريه هم که يک تيم شناخته شده در فوتبال دنيا است، پس با اين شرايط مشخص است که گروه آساني نداريم.

وي در پاسخ به اين که آيا فکر مي‌کند شانسي براي بازي کردن در جام جهاني خواهد داشت يا نه، تاکيد کرد: اگر عملکرد تيم ما را ببينند مي‌توانم در جام جهاني بازي کنم.

بنگر در مورد ناراحتي و اظهارنظر بهزاد غلامپور بعد از بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن اظهار داشت: من در اين خصوص چيزي نشنيده و در جريان اين حرف‌‌ها نيستم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها