کد خبر: ۱۸۷۵۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي روسونري با ابراز نارضايتي از رويکرد مردانش در بازي برابر ليورنو که منجر به توقف آنها شد، به تمجيد از نمايش تيم زادگاهش پرداخت.
ميلان شب گذشته (شنبه) در هفته پانزدهم سري A، در خانه تيم ليورنو به نتيجه تساوي 2 بر 2 تن داد آن هم در شرايطي که گل اول بازي را به ثمر رسانده بود.

به گزارش تسنيم، ماسيميليانو آلگري در کنفرانس خبري پس از اين بازي اظهار داشت: من به ليورنو تبريک مي‌گويم، چون نمايش فوق‌العاده‌اي را ارائه کرد. بازيکنان ما در اين بازي بي‌انگيزه بودند و در اين شرايط بردن بازي کار سختي است. دومين گلي که خورديم از روي يک پرتاب اوت بود که اين اصلاً چيز خوبي نيست.

در اين بازي ماريو بالوتلي هر 2 گل ميلان را به ثمر رساند و يک بار هم توپ را با شوتي تماشايي از فاصله 30 متري به تيرک دروازه کوبيد. آلگري در تمجيد از عملکرد مهاجم ايتاليايي تيمش اظهار داشت: بالوتلي بازي فوق‌العاده‌اي انجام داد و زماني که او اينگونه بازي مي‌کند، مهارش کار سختي است اما ساير بازيکنان تيم بايد حمايت بيشتري از او به عمل مي‌آوردند به خصوص در ارسال پاس.

سرمربي روسونري تصريح کرد: فکر مي‌کنم مشکل ميلان اين است که به اندازه حريفانش انگيزه ندارد و به اندازه آنها محکم بازي نمي‌کند.

ميلان چهارشنبه اين هفته در خانه بازي حساسي برابر آژاکس هلند در آخرين دور از بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا دارد و در صورتي که در اين بازي حتي يک امتياز بگيرد هم به مرحله حذفي راه پيدا مي‌کند.

آلگري در اين خصوص عنوان کرد: آژاکس مدتي است که دارد خوب نتيجه مي‌گيرد و در تيمش بازيکنان با تکنيکي دارد. ما بايد به بهترين شيوه ممکن با آنها روبه‌رو شويم و مهمتر از آن اينکه بايد گل بزنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها