کد خبر: ۱۸۷۹۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
تلاش برنامه نود برای لاپوشانی منشاء بداخلاقی کاربران ایرانی فیس بوک:
سیاست کی بود کی بود من نبودم عادل فردوسی پور و ابراز تاسف های مکرر وی از بروز این چنین بداخلاقی ها که اکنون نیز بروز بین المللی پیدا کرده است از مباحثی عجیب و به نوعی رفو کاری مسئولین این برنامه برای لاپوشانی خطای مجری جنجالی نود بود که در نوع خود عجیب می باشد و شاید بتوان ریشه این گونه از بداخلاقی ها را در الگو دهی مجری برنامه ای نود به مخاطبین پرشمار خود در به استهزاء گرفتن و تمسخر بازیکنان داخلی و خارجی دانست.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598،  بداخلاقی اخیر کاربران ایرانی فیس بوک در ارسال کامنت های توهین آمیز به صفحه شخصی لیونل مسی بازتاب های گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است. اثرات منفی این بداخلاقی آنقدر وسیع می باشد که فدراسیون فوتبال ایران درصدد است طی نامه ای رسمی از فدراسیون فوتبال آرژانتین عذر خواهی نماید.

موضوعی که برنامه دوشنه شب نود که مجری این برنامه به نوعی خود آغاز گر این بداخلاقی ها  در گفتگو با مسئولین و کارشناسان فوتبال کشور به آن پرداخت.


در ابتدا علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی این برنامه آمد و در مورد برنامه های فدراسیون برای حضور در بازی های تدارکاتی تیم ملی صحبت کرد.

وی در مورد صحبت های صورت گرفته در خصوص مسی نیز گفت: ما باید به مسی این پیغام را برسانیم که مردم ایران وی را دوست دارند و گاهی این دوست داشتن ها طور دیگری نمود پیدا می کند. باید این قضیه را از دل مسی در آوریم، وی به مزاح به فردوسی پور گفت: شما تاریخ تولد مسی را به ما بگویید تا هدیه ای برای وی ارسال کنیم.

در ادامه مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد موجی که بر علیه مسی بوجود آمده است گفت: این موضوع در سراسر دنیا باعث سرافکندگی ما شده و این مسئله خیلی بد است، اکنون ما باید کدام تماشاگر و تیم را جریمه کنیم؟ این فرهنگ اشتباهی است که در بین ما جا افتاده است. ما باید یک سری اقدامات فرهنگی و تربیتی را از 10 سال پیش آغاز میکردیم تا اکنون شاهد چنین مسائلی نباشیم، این مسئله انعکاس خیلی بدی در تمام دنیا داشته است.

حال سیاست کی بود کی بود من نبودم آقای فردوسی پور و ابراز تاسف های مکرر وی از بروز این چنین بداخلاقی ها که اکنون نیز بروز بین المللی پیدا کرده است از مباحثی عجیب و به نوعی رفو کاری مسئولین این برنامه برای لاپوشانی خطای مجری جنجالی نود بود که در نوع خود عجیب می باشد.

شاید بتوان ریشه این گونه از بداخلاقی ها را در الگو دهی مجری برنامه ای نود به مخاطبین پرشمار خود در به استهزاء گرفتن و تمسخر بازیکنان داخلی و خارجی دانست.

مجري برنامه تلويزيوني نود در ویژه برنامه قرعه کشی جام جهانی كاري كرد كه شوخي با «هاشم بيك زاده» بازيكن تيم ملي ايران، چند برابر و پيدا كردن صفحه شخصي مجري برزيلي مراسم قرعه كشي و هجوم به آن آغاز شد و متسفانه سیل کامنت‌های غیر اخلاقی و جنسی در آنجا شکل گرفت.

تاكيد چند باره عادل فردوسي پور بر تقابل بيك زاده و مسي كه رنگ و بوي استهزاء هم گرفته بود يكي از رفتارهاي او بود.

شايد اگر فردوسي‌پور با آن لحن و خنده‌های پی در پی دليل اصلاح و تقطيع تصاوير ارسالي از برزيل را بيان نمي‌كرد تلاش كاربران ايراني براي پيدا كردن صفحه شخصي مجري مراسم آغاز نمي‌شد و ساعتي بعد سيل كامنت‌هاي بعضاً غير اخلاقي هم آغاز نمي‌گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۸
سلام
پیشنهاد میکنم احمدی نزاد را جای ایشان
بگذارید تا این مشکل نیز حل شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
۵
۵
بابا جون مردم ما عادت دارن هر سوزه ریزی رو طنز می کنن و مسخره بازی براش درمیارن و اس ام اس میزنن... وگرنه از این شوخیا همیشه بوده و هست.. چون قضیه آرزانتین و ایران یک قشیه جدید و مهمی هست و مردم ما کلاً بیگانه پرستن این شد که شد.. حتی شده با فحش و ناسزا...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
۱۲
۵
این حرکت با همون شوخی بی مزه فردوسی پور در روز قرعه کشی شروع شد با دست انداختن مسی بزرگ به وسیله بازیکنی مثل بیگ زاده (البته آفای بیگ زاده نیز بازیکن خوبی هستند ولی نه قابل قیاس و مامور مهار مسی)، وقتی که یه مجری تلویزیون با برنامه ای که فقط 7 میلیون اس ام اس می تونه تو چند ساعت جمع کنه با این همه بیننده به خودش اجازه می ده یه همچین حرکت زشتی انچام بده از مردم عادی دیگه هیچی بعید نیست، بعدش اومده حرکت رو تقبیح می کنه!!! یکی نیست یه تذکری به همین آقا بده که هر چی به ذهنش می رسه به زبان نیاره، واقعا متاسفم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
۸
۱۰
عامل فساد در ورزش فوتبال کسی نیست جزهمین عادل فردوسی پور که با خوی مافیایی خود فوتبال واخلاق ورزشی را به استهزاگرفته وآقایان رسانه ملی هم مثل کبک سرخودرا در برف فروکرده اند و خود را به نفهمی میزنند (البته نفهم هم هستند) و فردوس پورهم به سوء استفاده خود ادامه می هد تا کی باشد که گند این آقا حسابی در آید و بوی آن مملکت و ورزش را بردارد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
۸
۹
90 یه برنامه زرده که برای جذب 2 تا پیامک بیشتر هرکاری میکنه. حامیانش هم همون جماعت احساسی حاضر در فیس بوک هستن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
۶
۴
چرا حرف بیخود میزنید.مگه حمله به صفحه شخصی "زایتسف" یادتون رفته یا ماجرای هجوم به صفحه شخصی وزیر خارجه فرانسه.اون موقع هم فردوسی پور باعث تحریک مردم شده بود یا مردم خودشون این کارو کردند.بهتره بهانه بهتری برای کوبیدن عادل پیدا کنی
پاسخ
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۴
همگی خفه بشید عادل و نود بهترین هستند شما ادمهای بی مغز چه میفهمید عادل و نود چیه!!!! شعور ندارید درباره عادل و نود نظر ندید عادل و نود بی نظیر هستند ای بیشعورهای الاغ احمق کج فهم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها